  • 121. Data: 2016-12-18 13:56:16
    Temat: Re: Rutynowa ... zawody.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 12:15, Abece pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

    > .
    > Dla takich jak ty to rząd powinien organizować zawody,
    > raz w miesiacu.
    > Rajd terenowy po drogach z dużą ilością grubych drzew.
    > Przed zawodami obowiązkowe wypicie 0,5 ltr 40 proc.
    > na głowę, na koszt państwa.
    > Państwowy samochód do dyspozycji na czas zawodów.

    Ile Ty masz lat?
    Bo teksty to masz na poziomie wczesnej podstwówki

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 122. Data: 2016-12-18 14:01:10
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości... TAK.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dmuchałem kilkanaście razy (bliżej 10 niż 20) w ciągu ostatnich trzech
    > lat i zawsze odbywało się to po machnięciu lizakiem i zjeździe na
    > pobocze. Raz mnie ściągnęli normalnie z patrolującego radiowozu, bo
    > wydawało im się, ze podejrzanie wolno jadę (staruszka przechodziła przez
    > pasy, czego oni nie widzieli;).
    >
    > Ale rzeczywiście jakoś bardzo uciążliwe to nie było. Mnie chodzi o limit
    > z dupy wzięty a nie sam fakt kontroli.

    Był taki moment, ze tych kontroli było sporo (tych z dmuchaniem do
    swieczki)
    I wtedy stałem kilka razy w spowodowanym w ten sposób korku.

    Natomiast ogólnie tych kontroli jest bardzo, bardoz mało.
    Robie czesto po 400km dziennie, wiekszosc po drogach nieautostradowych a
    byłem kontrolowany przez ostatnie 2-3 lata moze z 2-3 razy.

    I mnie osobiscie tez to nie przeszkadza, natomiast rzeczywiście nie
    rozumiem tak niskiego limitu, a juz zwłaszcza dla rowerzystów gdzie
    predkosci i zagrozenie duzo mniejsze niz za kierownica samochodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 123. Data: 2016-12-18 14:10:20
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 13:39, Wiesiaczek wrote:
    > P.S. A co powiesz na marychę, która przecież żadnych zmian w mózgu nie
    > robi, nie uzależnia i nie powoduje kaca?

    Zmienia percpecję rzeczywostości. Drzewo może okazać się bardzo miękkie,
    a samochód z przeciwka zrobiony z poduszek.

  • 124. Data: 2016-12-18 14:12:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 13:47, Wiesiaczek wrote:
    > Polska jest krajem o największych restrykcjach, kontroli i inwigilacji w
    > świecie.

    Nie, takim krajem jest np. Korea Północna i Chiny. Znaczący udziala ma
    tez USA, choć tam w sposob komiczny.

    > I teraz już wiem, skąd się biorą takie chuje, które same sobie potrafią
    > założyć kaganiec.

    Z braku wykształcenia i wiary w ludowe opowieści zamiast krytycznego
    myślenia.

  • 125. Data: 2016-12-18 14:53:08
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Zmienia percpecję rzeczywostości. Drzewo może okazać się bardzo miękkie,
    > a samochód z przeciwka zrobiony z poduszek.

    Bzdury. Paliłeś?

  • 126. Data: 2016-12-18 15:35:08
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > wypicie piwa albo dwóch kieliszków wina do rodzinnego grila czy obiadu w
    > niedzielę nie świadczy o uzależnieniu.

    Jak najbardziej świadczy o uzależnieniu, bo nie możesz
    powstrzymać się i wypić coś bezalkoholowego, tym bardziej
    gdy widzisz, że inni piją alkohol.

    > Zrozum również, że w praktycznie całym cywilizowanym świecie prowadzenie z
    > zawartością 0,4 czyli po dwóch piwach do obiadu nie jest niczym nagannym.

    > Shrek

    Najpierw ucywilizuj Polaków, a wtedy bedziemy mówić
    o cywilizowanym społeczeństwie.
    Szwedzi to chyba jeszcze cywilizują swoje społeczeństwo.
    Finlandia długo to robila, nie wiem jak teraz.

  • 127. Data: 2016-12-18 16:32:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 14:53, Wiesiaczek wrote:
    > Bzdury. Paliłeś?

    Nie. Ale jeden z moich studentów przytulał się do myszki az w końcu
    usnął. Inny zaś pół zajęć nie mógł się nadziwić jakie mięsiste kolory ma
    jego monitor.

  • 128. Data: 2016-12-18 16:47:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 15:35, Abece pisze:

    > Jak najbardziej świadczy o uzależnieniu, bo nie możesz
    > powstrzymać się i wypić coś bezalkoholowego, tym bardziej
    > gdy widzisz, że inni piją alkohol.

    Sorry, ale jesteś jebnięty. Dla dobra innych nie uzależniaj się od
    seksu. Idź leczyć swoje fobie gdzie u odpowiedniego lekarza. No chyba że
    jesteś trzeźwym alkoholikiem, to gratulację, że ci się udało, ale
    przyjmij do wiadomości, że nie każdy jest uzależniony od alkoholu.

    Shrek.

  • 129. Data: 2016-12-18 16:52:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 14:01, Budzik pisze:

    > Był taki moment, ze tych kontroli było sporo (tych z dmuchaniem do
    > swieczki)

    Owszem. Zresztą dalej jest dużo.

    > I wtedy stałem kilka razy w spowodowanym w ten sposób korku.

    Teraz zmądrzeli i sciągają na bok tylko taką ilość, żeby mogli na
    bieżąco obrobić. Ale kiedyś "zamknęli" A2 z warszawy na bramkach i był
    korek w pisdu i jeszcze trochę.

    > Natomiast ogólnie tych kontroli jest bardzo, bardoz mało.
    > Robie czesto po 400km dziennie, wiekszosc po drogach nieautostradowych a
    > byłem kontrolowany przez ostatnie 2-3 lata moze z 2-3 razy.

    Nie wiem gdzie jeżdzisz, ale w DC to ja średnio co 2 miechy dmucham.

    > I mnie osobiscie tez to nie przeszkadza, natomiast rzeczywiście nie
    > rozumiem tak niskiego limitu, a juz zwłaszcza dla rowerzystów gdzie
    > predkosci i zagrozenie duzo mniejsze niz za kierownica samochodu.

    Przecież wiadomo, że chodzi o statystykę nie bezpieczeństwo.

    Shrek

  • 130. Data: 2016-12-18 16:58:14
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > Dla dobra innych nie uzależniaj się od seksu.
    >
    > Shrek.

    Kolejny raz piszesz głupoty.
    Wygląda, że u ciebie to już uzależnienie.