  • 1. Data: 2010-12-22 10:46:22
    Temat: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jak w temacie

    link - http://media2.pl/media/72737-rusza-tvp1-hd-od-styczn
    ia-w-n.html

    Arek.

  • 2. Data: 2010-12-22 16:02:15
    Temat: Re: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.12.2010 11:46, Arek. pisze:
    > jak w temacie
    >
    > link - http://media2.pl/media/72737-rusza-tvp1-hd-od-styczn
    ia-w-n.html

    od 10 stycznia, ale w tą wyłaczność nie wierze.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-12-22 17:48:03
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-12-22 17:02, pawell32 pisze:

    > od 10 stycznia, ale w tą wyłaczność nie wierze.

    Ktoś pisał w komentarzach na tej stronie, że to HD to n'ka ma sobie sama
    robić skalując jedynkę do hd, więc w takiej sytuacji wyłączność byłaby
    zrozumiała.

  • 4. Data: 2010-12-22 17:56:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.12.2010 18:48, quasi pisze:
    > Ktoś pisał w komentarzach na tej stronie, że to HD to n'ka ma sobie sama
    > robić skalując jedynkę do hd, więc w takiej sytuacji wyłączność byłaby
    > zrozumiała.

    tylko jaki to ma sens?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-22 18:18:32
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-12-22 18:56, pawell32 pisze:

    > tylko jaki to ma sens?

    Taki że będziesz mógł obejrzeć Klan w HD.

  • 6. Data: 2010-12-22 19:01:50
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-22 18:48, quasi napisal (a):
    > Ktoś pisał w komentarzach na tej stronie, że to HD to n'ka ma sobie sama
    > robić skalując jedynkę do hd, więc w takiej sytuacji wyłączność byłaby
    > zrozumiała.

    Nie wiem jak z wyłącznością ale będzie to normalny kanał HD, żaden
    upscall. Normalny jak na nasz rynek czyli pewnie 5-7 Mb w porywach 10.
    Coś jak TVP HP.

  • 7. Data: 2011-01-03 15:58:29
    Od: Alpines <alpines@#wpowietrzudwa.pl>

    [MF] PL pisze:

    > Nie wiem jak z wyłącznością ale będzie to normalny kanał HD, żaden
    > upscall. Normalny jak na nasz rynek czyli pewnie 5-7 Mb w porywach 10.
    > Coś jak TVP HP.

    Działa komuś TVP 1 w hd ?

    Pozdro

  • 8. Data: 2011-01-03 16:48:42
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Działa komuś TVP 1 w hd ?

    a kto powiedział że już jest ?
    ma być od 10-go

    Arek.

  • 9. Data: 2011-01-03 17:45:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2011 17:48, Arek. pisze:

    > a kto powiedział że już jest ?
    > ma być od 10-go
    >
    > Arek.

    jak podaje satkurier, program startuje 7-mego.
    choć i tak nie rozumiem po co?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2011-01-03 18:29:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jak podaje satkurier, program startuje 7-mego.
    > choć i tak nie rozumiem po co?

    A po co jest TVN HD, który tak chwaliłeś, a jego brak w ofercie uznawałeś za
    dyskwalifikację nadawcy?