  • Data: 2017-08-09 22:31:16
    Temat: Re: Rust
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 9, 2017 at 10:22:43 PM UTC+2, Roman Tyczka wrote:

    > I to oczywiście uprawnia cię do obrzucenia kogoś gównem, zwyzywania go,
    > zmieszania z błotem, nazwania debilem i nikim?
    > Ciekawe ćwoku czy miałbyś odwagę powiedzieć mu to na żywo w twarz?
    > Dostałbyś jedną lampę między oczy i sklończyło by się internetowe
    > bohaterstwo. Uczony, psia mać, a burak aż miło.
    > Tfu...

    Sławek mówi o możliwości jakiejkolwiek, ja mówię tylko o możliwościach
    SENSOWNYCH - dlatego się nie możemy dogadać. Żeby nie było zaraz
    drugiej awantury, dodam, że nie chcę przez to powiedzieć iż rozmowa
    tylko zawężona do możliwości SENSOWNYCH jest bardziej wartościowa,
    czasami teoretyczne uogólnienia też są warte rozmowy. Wracając, powinno
    stać się szybciej oczywiste, co jest przyczyną nieporozumienia,
    chociażby dlatego, że wyraźnie pisałem "jaki jest SENS wskaźników w
    języku interpretowanym".

    Jeśli zawęzimy tylko do przypadków sensownych, to i podział na
    kompilowane i interpretowane ma sens, bo inaczej projektuje się
    język pod kompilowanie i inaczej pod interpretowanie.