  • Data: 2017-08-10 01:06:58
    Temat: Re: Rust
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, August 10, 2017 at 12:24:11 AM UTC+2, g...@g...com wrote:

    > Stwierdzenie, że "C# jest ulepszeniem C".
    > Tak samo można by powiedzieć, że Java jest ulepszeniem C.
    > Albo że JavaScript jest ulepszeniem C.
    >
    > Zasadniczo C i C# mają ze sobą wspólną pierwszą literę nazwy.
    > Poza tym to są zupełnie różne języki o zupełnie różnych założeniach
    > służące do zupełnie różnych rzeczy. Tak naprawdę C# i Java
    > mają ze sobą dużo więcej wspólnego, niż C i C#. I to nie jest
    > jakaś "sekretna wiedza" -- dla każdego, kto zna C i kto choć
    > raz robił coś w C#, to raczej oczywiste.
    >
    > Z ciekawostek, natrafiłem ostatnio na wpis na Wikipedii:

> [...]
    _language%29

    Mam kilka pytań przy okazji, będę wdzięczny jeśli ktoś udzieli
    odpowiedzi:

    1) Jaką wydajność osiąga C# względem C++ w testach (przy dostępnych
    optymalizatorach) ?
    2) Na jakie platformy sprzętowo-systemowe można przenosić programy
    napisane w C# (przy obecnie dostępnych narzędziach) ?
    3) Czy można C# całkowicie skompilować do kodu maszynowego (przy
    obecnie dostępnych narzędziach)? Jeśli tak, to na jakie platformy?