  • 1. Data: 2011-03-16 16:58:14
    Temat: Rumunskie auta z czarnymi maskami
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Dlaczego wszystkie rumunskie zlomy (bulgarskie tez) maja czarne maski.
    Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY
    sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna maska
    (trasa lublin->przemysl)

    wtf?

  • 2. Data: 2011-03-16 17:16:27
    Temat: Re: Rumunskie auta z czarnymi maskami
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 15:58, emes wrote:
> [...]
    > Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY
    > sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna

    Pewnie muchów nałapał.

    Kamil

  • 3. Data: 2011-03-16 17:25:47
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Pewnie muchów nałapał.

    nie no muchy do gowna niby lgną
    ale zeby KAŻDY mijany pojazd w okresie ostatnich 2 miesiecy mial czarna
    maske !

  • 4. Data: 2011-03-16 17:27:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-16 17:25, emes pisze:
    > ale zeby KAŻDY mijany pojazd w okresie ostatnich 2 miesiecy mial czarna
    > maske !

    Moze to ten sam byl?

  • 5. Data: 2011-03-16 18:04:24
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 16:58, emes pisze:
> [...]
    > Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY
    > sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna
    Może chodzi o to, że maski nie są wcale malowane na kolor auta tylko są
    zakładane w kolorze podkładu/zabezpieczenia antykorozyjnego na jaki
    zostały pomalowane w fabryce.
    Zawsze to oszczędność a przy tym jest cool i gangsta :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-03-16 18:18:42
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > nie no muchy do gowna niby lgną

    prosty, tepy, czlowieczku.....

  • 7. Data: 2011-03-16 20:11:27
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 18:04, Gabriel'wilk' pisze:
> [...]
    > zostały pomalowane w fabryce.
    > Zawsze to oszczędność a przy tym jest cool i gangsta :-)

    A ja myślę że one są przez to niewidoczne dla radarów ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 8. Data: 2011-03-16 21:45:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY
    > sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna

    zamalowali dziury po kulach :D

  • 9. Data: 2011-03-16 21:51:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > wtf?

    U nas radary zmylisz plyta CD a u nich potrzeba czarnej maski - ZURADowi nie
    udalo sie przeplacic i wygrala ichnia rodzima firma...

    --

    Picasso

  • 10. Data: 2011-03-17 05:41:15
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś
    w rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
    Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem. Pewnie taki sam, jak noszenie
    krawata. Być może jest wersja oszczędnościowa bez tapicerowania, tylko
    malowana, ale nie widziałem.
    Jacek
    PS
    widzę, że na PSM chętnie ludziska piszą.
    Im mniej wiedzą, tym chętniej. Zupełnie, jak politycy