eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRozwód z TPSARe: Rozwód z TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Rozwód z TPSA
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <i7a8l9$ui8$1@news.agh.edu.pl>
    <3...@4...com>
    <i7c5h4$d20$1@news.agh.edu.pl> <o...@p...opteris.pl>
    <i7iqu5$6i8$1@news.onet.pl>
    Date: Sun, 26 Sep 2010 16:24:44 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.62 (Win32)
    Lines: 80
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.117
    X-Trace: 1285511085 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27042 83.15.160.117:64790
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232221
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 24-09-2010 o 20:33:40 brum <b...@o...eu> napisał(a):

    >> Nie wspominam juz o oczekiwaniu na polaczenie z konsultantami, gdzie na
    >> BL jest prawie natychmiastowe, czego o konkurentach powiedziec sie nie
    >> da.
    >
    > z tym sie tak nie rozpedzaj
    > blulajn jest niby calodobowy, ale czasem to tylko iluzja
    > w porze zmiany, a dokladnie kwadrans przed zmiana na kontakt z bialkiem
    > czeka sie dlugo, lepiej zadzwonic kilka minut po czasie zmiany
    > w nocy i w dni wolne dzialy sa laczone i niektore sprawy nie sa
    > zalatwiane,
    > albo jest z tym problem
    > tak wiec statystycznie jest w normie, ale sa pewne stale akcenty, ktore
    > wciaz sa niedopracowane
    >
    >
    Zadzwon sobie chociazby do Plusa. Norma to minimum 8 min. oczekiwania,
    niezaleznie, czy to biznesowka, czy simplus. Odnosnie TP, to naprawde nie
    jest zle, a ze maja cos tam niedopracowane... W swojej kilkuletniej
    przygodzie z TP, kilka lat temu faktycznie oczekiwalem po kilka min.
    Pozniej czas ten zmniejszyl sie do ok. 2 min., a ostatnio oczekiwania
    praktycznie nie ma. Fakt - nie dzwonie w weekendy ani w nocy - dzwonie w
    godzinach tzw. szczytu.

    Poprawili nawet obsluge firm. Jako ze mam iDSL, lecz zwykly abo, to
    dawniej denerwowalo mnie, ze dzwoniac na 9330 odsylano mnie na 9393 a tam
    znowu odsylano mnie do 9330 ;) Teraz juz nawet jak dzwonie na 19393, to
    automat przekierowuje mnnie na 19330. Czasem spotykam sie z niekompetencja
    obslugi, ale naprawde ogolnie nie jest zle.

    Gdyby nie te ceny (skonczyla mi sie promocja na dsl 8Mb i bule 10x tyle co
    np. w Netii)... to nie mialbym tej firmie niczego do zarzucenia.

    TP naprawde sie zmienila na plus. To, ze kilka lat temu sam przeklinalem
    ta firme, nie znaczy ze musi byc tak wiecznie. Trzeba obiektywnie patrzec
    na rynek, a nie powtarzac slogany sprzed dekady, ktore juz sa mitem.

    Poza tym, dyskutujemy w temacie typowo polskiego pieniacza, ktory nie
    doczytal regulamimnu, pod ktorym sie bez niczyjego przymusu podpisal.
    Nawet gdyby to byla TP z dawych lat, to trzeba byc sprawiedliwym i w tym
    wypadku tepic takie barachlo, jak autor watku. Jak juz ma pretensje, to
    niech kieruje je gdzie indziej - chociazby do UKE, albo poslow, ktorzy
    zatwierdzili takie, a nie inne prawo, a nie do firmy, ktora w tym wypadku
    stosuje sie do tegoz prawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: