-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Subject: Re: Rozwód z TPSA
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <i7a8l9$ui8$1@news.agh.edu.pl>
<3...@4...com>
<i7c5h4$d20$1@news.agh.edu.pl> <o...@p...opteris.pl>
<i7iqu5$6i8$1@news.onet.pl>
Date: Sun, 26 Sep 2010 16:24:44 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
Organization: Jurajska jaskinia
Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
User-Agent: Opera Mail/10.62 (Win32)
Lines: 80
NNTP-Posting-Host: 83.15.160.117
X-Trace: 1285511085 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27042 83.15.160.117:64790
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232221
[ ukryj nagłówki ]Dnia 24-09-2010 o 20:33:40 brum <b...@o...eu> napisał(a):
>> Nie wspominam juz o oczekiwaniu na polaczenie z konsultantami, gdzie na
>> BL jest prawie natychmiastowe, czego o konkurentach powiedziec sie nie
>> da.
>
> z tym sie tak nie rozpedzaj
> blulajn jest niby calodobowy, ale czasem to tylko iluzja
> w porze zmiany, a dokladnie kwadrans przed zmiana na kontakt z bialkiem
> czeka sie dlugo, lepiej zadzwonic kilka minut po czasie zmiany
> w nocy i w dni wolne dzialy sa laczone i niektore sprawy nie sa
> zalatwiane,
> albo jest z tym problem
> tak wiec statystycznie jest w normie, ale sa pewne stale akcenty, ktore
> wciaz sa niedopracowane
>
>
Zadzwon sobie chociazby do Plusa. Norma to minimum 8 min. oczekiwania,
niezaleznie, czy to biznesowka, czy simplus. Odnosnie TP, to naprawde nie
jest zle, a ze maja cos tam niedopracowane... W swojej kilkuletniej
przygodzie z TP, kilka lat temu faktycznie oczekiwalem po kilka min.
Pozniej czas ten zmniejszyl sie do ok. 2 min., a ostatnio oczekiwania
praktycznie nie ma. Fakt - nie dzwonie w weekendy ani w nocy - dzwonie w
godzinach tzw. szczytu.
Poprawili nawet obsluge firm. Jako ze mam iDSL, lecz zwykly abo, to
dawniej denerwowalo mnie, ze dzwoniac na 9330 odsylano mnie na 9393 a tam
znowu odsylano mnie do 9330 ;) Teraz juz nawet jak dzwonie na 19393, to
automat przekierowuje mnnie na 19330. Czasem spotykam sie z niekompetencja
obslugi, ale naprawde ogolnie nie jest zle.
Gdyby nie te ceny (skonczyla mi sie promocja na dsl 8Mb i bule 10x tyle co
np. w Netii)... to nie mialbym tej firmie niczego do zarzucenia.
TP naprawde sie zmienila na plus. To, ze kilka lat temu sam przeklinalem
ta firme, nie znaczy ze musi byc tak wiecznie. Trzeba obiektywnie patrzec
na rynek, a nie powtarzac slogany sprzed dekady, ktore juz sa mitem.
Poza tym, dyskutujemy w temacie typowo polskiego pieniacza, ktory nie
doczytal regulamimnu, pod ktorym sie bez niczyjego przymusu podpisal.
Nawet gdyby to byla TP z dawych lat, to trzeba byc sprawiedliwym i w tym
wypadku tepic takie barachlo, jak autor watku. Jak juz ma pretensje, to
niech kieruje je gdzie indziej - chociazby do UKE, albo poslow, ktorzy
zatwierdzili takie, a nie inne prawo, a nie do firmy, ktora w tym wypadku
stosuje sie do tegoz prawa.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.10 21:28 J.F.
- 26.09.10 22:32 Olek
- 27.09.10 00:25 Chris
- 27.09.10 00:45 Chris
- 27.09.10 06:17 Big Jack
- 27.09.10 06:50 Roman Rumian
- 27.09.10 07:00 Krzysztof Halasa
- 27.09.10 07:12 Roman Rumian
- 27.09.10 10:29 niusy.pl
- 27.09.10 10:36 niusy.pl
- 27.09.10 10:59 niusy.pl
- 27.09.10 11:02 niusy.pl
- 28.09.10 02:03 jurajski Jaskiniowiec
- 28.09.10 02:21 jurajski Jaskiniowiec
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=