  • Data: 2012-11-10 11:50:12
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:43:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > W dwa tygodnie od daty wysłania idziesz na dowolną pocztę z potwierdzeniem
    > nadania i składasz reklamację. Za kilkanaście dni dostajesz oficjalną
    > odpowiedź, czy i kiedy list dostarczono.

    Oj, Maciek, taki duży chłopczyk, a takie bajki opowiada. I kto się tą
    informacją przejmie?

    Nie pamiętasz już jak składałem reklamację na dziennik podawczy TPSA na
    Twardej?

    Złożyłem reklamację 29 października na dziennik podawczy (główny dziennik
    podawczy spółki). Na kopii jest stempel dzienny dziennika podawczego i
    podpis.
    Po czym przychodzi odpowiedź na reklamację: "w odpowiedzi na pańską
    reklamację która wpłynęła 13 listopada..."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.