  • Data: 2012-11-11 22:19:32
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ZBK" napisał:

    > Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa
    > sama wygaśnie, czy muszę iść do salonu , żeby zamknąć tę umowę?

    Przed świętami do salonu? ;-/
    Nie radzę, pamiętając co się tam działo w ubiegłym roku.
    Tym niemniej, jeśli masz takie doświadczenia, jakie opisałaś, a masz
    salon w zasięgu buta i nie zależy ci na tych bonusach za zakup bez
    internet, to wybierz się jeszcze teraz, póki luźno, aneks do umowy
    (przedłużenie cyrografu) przewiduje, że "W przypadku, gdy niniejszy
    aneks został zawarty do Umowy na czas określony, termin obowiązywania
    niniejszego aneksu liczony jest od dnia następukącego po ostatnim dniu
    obowiązywania umowy." Czyli podpisujesz np. jutro ze skutkiem od 16
    grudnia.
    Albo tuż po Nowym Roku, gdy sprzedawcy siedzą i się nudzą. Można wtedy
    na spokojnie obadać i regulamin i telefon, nie czując na karku oddechu
    następnego w kolejce klienta, ogarniętego przedświątecznym amokiem.
    Ostatecznie te 2 tygodnie na taryfie bezpromocyjnej jakoś chyba
    wytrzymasz?

    JoteR