eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozrząd - wymiana i po tygodniu pada silnikRe: Rozrz?d - wymiana i po tygodniu pada silnik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozrz?d - wymiana i po tygodniu pada silnik
    Date: Tue, 20 Jul 2010 13:37:48 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 18
    Message-ID: <i241qd$osf$1@node2.news.atman.pl>
    References: <i23l0h$epp$1@inews.gazeta.pl> <i23lt9$n7n$1@node2.news.atman.pl>
    <i23mc6$jg9$1@inews.gazeta.pl> <i23npm$ng2$1@node2.news.atman.pl>
    <i23o1l$p7i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <i23u9l$hud$1@inews.gazeta.pl>
    <4c457e46$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2403f$o8d$1@inews.gazeta.pl> <i240at$omh$1@node2.news.atman.pl>
    <i240db$pbg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1279625869 25487 83.238.176.82 (20 Jul 2010 11:37:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jul 2010 11:37:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100527
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <i240db$pbg$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298386
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.07.2010 13:13, Amir pisze:
    >> Moze pasek byl za slabo napiety i przeskoczyl o zabek? Zawor uderzal w
    >> tlok i stąd to stukanie?
    >
    > tylko mogł przez to zgasnąć i już nie odpalić?
    >
    >
    Oczywiście. Nie wiem jak oczujnikowany jest ten silnik. Komputer może
    wykrywać rozbieżność pomiędzy czujnikiem położenia wału, oraz czujnikiem
    wałka rozrządu - to raz.
    Może nie być kompresji bo zawory się nie domykają, albo są otwierane za
    wcześnie.
    Niech mechanik pozakłada blokady, jak nie będą pasować to będzie znana
    przyczyna. Potem zrzucenie głowicy i liczenie strat. Przed zdjęciem
    głowicy można też popatrzeć do cylindrów przez endoskop, ślady zaworów
    na tłokach będą jednoznacznie wskazywać o co biega, dadzą też argumenty
    do zdjęcia głowicy. Jako że silnik chodził prawie do końca to jest
    szansa że się uda sporo uratować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: