-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozrusznik escort
Date: Thu, 28 Oct 2010 20:00:32 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <iacdo0$umm$2@news.onet.pl>
References: <iaccsp$shk$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acgd125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288288832 31446 83.9.231.125 (28 Oct 2010 18:00:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 18:00:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
In-Reply-To: <iaccsp$shk$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321457
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-28 19:46, Waldek pisze:
> Witam
> Escort 1,6V16 - rozrusznik odmowil wspolpracy.
> objawy :
> - brak odglosu wyrzucania "bendiksa"
> pomiar opornosci cewki elektromagnesu do masy ~3,5 ohm
> po dolaczeniu plusa na ostro ok. 8-9A pobor pradu - bez reakcji
>
> wstepna diagnoza :
> albo cewka ma zwarcie miedzyzwojowe i nie wytwarza odpowiedniej indukcji
> albo zatarty/zapieczony mechanizm wysuwania "bendiksa"
> Tak czy inaczej raczej nie obejdzie sie bez demontazu
> ale moze przy okazji ktoś wie jaka powinna byc opornosc
> w/w cewki ew. jaki powinna brac prad w trakcie pracy rozrusznika ?
>
> Pozdrawiam
>
Acha: sama cewka (pomiedzy cienkim przewodem a tym grubym, co podaje
prad do wnetrza rozrusznika) ma rezystancje ok 1.8ohma.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.10 21:11 J.F.
- 28.10.10 21:56 MarcinJM
- 28.10.10 22:16 Rev
- 28.10.10 22:34 Waldek
- 28.10.10 22:45 Waldek
- 29.10.10 00:48 J.F.
- 29.10.10 00:57 J.F.
- 29.10.10 10:07 J.F.
- 30.10.10 01:51 Waldek
- 30.10.10 23:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe