eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <h11hvdc4cbk6$.1w1yp1f71odfl.dlg@40tude.net>
    <p7977d$nd1$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <d...@g...com>
    <p7auq5$imi$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <p7bigd$qaf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <p7bldb$rcv$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p7bns2$s8i$2$Adam@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <p7bns2$s8i$2$Adam@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Rozruch i ladowanie
    Date: Fri, 2 Mar 2018 17:19:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <5a9979a8$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.107.129
    X-Trace: 1520007592 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 657 83.26.107.129:54449
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2211
    X-Received-Body-CRC: 2942071908
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625803
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p7bns2$s8i$2$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2018-03-02 o 15:00, viktorius pisze:
    > (...)
    >> Aż tak stary nie jestem, żeby odpalać Forda T :P
    >> Zacząłem przygodę z motoryzacją, gdy zapłon był ustawiany na
    >> przedpał, kilka stopni przez ZZ, a resztę robił odśrodkowy, lub
    >> pneumatyczny regulator wyprzedzenia zapłonu.

    >Jesteś pewien, że przed ZZ a nie po?
    >Jak iskra pójdzie przed, to silnik potrafi odpalić do tyłu, jeśli to
    >dwusuw. Czterosuw obróci do tyłu, ale oczywiście nie odpali.

    Jakos tak bardziej wspolczesne silniki byly ustawiane na "przed",
    ewentualnie na zero,
    a potem przyspieszaly dodatkowo te regulatory.

    W zasadzie to i przy rozruchu chyba juz regulatory przyspieszaly.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: