eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanieRe: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-03-02 21:57:57
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    >>W gaźnikowym obroty spadały, aż do zgaśnięcia.
    >
    > Z gaznikami roznie bywalo, ale tak w ogolnosci to one tez mialy za
    > zadanie obroty stablizowac. Jednym to wychodzilo lepiej, innym
    > gorzej.

    mojemu bardzo gorzej


    > Obciazenie przez alternator dla silnika bylo raczej niewielkie,
    > natomiast spadek napiecia mogl powodowac spadek energii iskry, co
    > powodowalo spadek obrotow, a wiec dalszy spadek napiecia :-)


    U mnie było wielkie. Podgrzewanie gaźnika brało 40A, światła 10A,
    dmuchawa nie pamiętam 6A może. To był koszmar. Latanie ze
    śrubokręcikiem i podkręcanie obrotów jałowych. Źle się jeździ z
    podkręconymi.

    Można było nie włączać podgrzewacza to wtedy jechać nie chciał dopóki
    się nie zagrzał sam z siebie. Paski alternator zjadał jak gupi.
    Kupowałem szersze o 3mm. Nie cierpię małych silników.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: