eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <h11hvdc4cbk6$.1w1yp1f71odfl.dlg@40tude.net>
    <p7977d$nd1$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <d...@g...com>
    <p7auq5$imi$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <p7bigd$qaf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <p7bldb$rcv$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Subject: Re: Rozruch i ladowanie
    Date: Fri, 2 Mar 2018 17:01:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5a997578$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.107.129
    X-Trace: 1520006520 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 672 83.26.107.129:54365
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625801
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    Dnia Fri, 2 Mar 2018 15:00:13 +0100, viktorius napisał(a):
    >> Nie wiem skąd bierze się przeświadczenie, że odpalanie musi być z
    >> co
    >> najmniej wolnymi obrotami. Czy nikt nigdy nie widział silnika przy
    >> odpalaniu? Wyraźnie wał kręci się ledwo co, zanim silnik "zaskoczy"

    >To wam powiem jak się odpalało slink gwiazdowy dwupłata CSS13,
    >potocznie
    >zwanego kukuruźnikiem. Otóż najpierw mechanik przekręcał śmigłem
    >kilka
    >razy przez kompresje

    To ponoc po to, aby olej rozprowadzic i wypchnac z cylindrow.

    >a potem szedł do kabiny pokręcić iskrownikiem.

    Bo na czas powyzszego krecenia musialy byc iskrowniki wylaczone, zeby
    przypadkiem silnik nie wystartowal z mechanikiem pod smiglem.
    Ale nie wlaczal ich pilot, jak mechanik dal mu znac ze juz moze ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: