eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Rozruch i ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@g...com>
    <p76o6c$r90$1@usenet.news.interia.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <p76pnk$fot$2@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Wed, 28 Feb 2018 22:42:32 +0100
    Message-ID: <8kkhf9gvft9p.ty44ruoj0wnt$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.39.182
    X-Trace: 1519854350 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 589 89.64.39.182:44229
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1956
    X-Received-Body-CRC: 1706157234
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625696
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Feb 2018 18:59:34 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > W dniu .02.2018 o 18:43 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
    >
    >
    >> Chyba że auto nowoczesne i projektowane przez księgowych
    >> a nie przez inżynierów. Klimatyzacja na prąd, wspomaganie kierownicy
    >> na prąd i przy manewrach parkingowych prądu braknie.
    >
    > Ale aż tak, że napięcie spada poniżej 12,6V?
    > Raczej "światła przygasają" a to może oznaczać, że wspomaganie ciągnie
    > właśnie 80A i na wolnych obrotach napięcie spadło z 14 do 13V.

    Chwilowo może spaść nisko.
    U mnie np. alternator 120A, a samo wspomaganie potrafi pociągnąć szczytowo
    150A.
    Jak się do tego doliczy jeszcze wszystkie pozostałe odbiorniki, to się może
    okazać ża akumulator musi dorzucić ładnych kilkadziesiąt amperów w takich
    chwilach.

    A to może oznaczać 12V, albo i nawet mniej jak akumulator już nienowy.

    Tylko tu założenie jest takie że wspomaganie kierownicy takie obciążenie
    generuje tylko przez krótki czas manewrów na parkingu, to można prąd brać
    na kredyt z akumulatora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: