  • Data: 2011-03-02 20:36:38
    Temat: Re: Rozpoznawanie znaków drogowych.
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 19:51, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > A nie masz na myśli nawigacji wbudowanej z wpisanymi znakami drogowymi?
    > Bo reklamy z oidp Oplem właśnie na tym polegały...

    Nie :) Choć przyznam szczerze, że trochę mnie zaskoczyłeś tym, że w Oplu
    tak to działało (mówisz o Insigni?). A nie wiesz jak w nowym Passacie?
    Ja generalnie na myśli fabryczny (montowany przez producenta) system
    rozpoznający znaki drogowe na zasadzie jakiegoś algorytmu korzystającego
    z obrazu z kamery, a dokładnie o jakość jego działania. Ktoś coś wie na
    ten temat? :D

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz