  • Data: 2011-03-03 12:34:59
    Temat: Re: Rozpoznawanie znaków drogowych.
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2011 16:22, marjan pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w praktyce działa to rozpoznawanie znaków drogowych dostępne w
    > lepszych wyposażeniach samochodów? Czy któryś z Szanownych Grupowiczów
    > posiada może auto, które w taki system jest wyposażone, lub przynajmniej
    > zna kogoś, kto to ma?
    >
    > Chodzi mi przede wszystkim o skuteczność działania, np. jak często się
    > to myli, zwłaszcza w miejskich aglomeracjach, gdzie jest duże
    > zagęszczenie znaków.
    >
    > Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Z ciekawości... Jak sobie radzi taki system z odwołaniem zakazu po
    przejechaniu skrzyżowania? Z nawigacji pobiera dane? czy też rozpoznaje
    skrzyżowanie? a jak rozpoznać skrzyżowanie jak jest więcej pasów, albo
    jak się zmienia ilość pasów? czy rozróżni taką sytuacje kończącego się
    pasa, od np pasa włączającego się do ruchu? Problem raczej nie banalny..