-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4...@g...com>
<le60ic$2tj$1@mx1.internetia.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<le723q$chf$3@node2.news.atman.pl> <le8cug$4lt$1@mx1.internetia.pl>
<le8l8l$ncm$2@node1.news.atman.pl> <le8pce$elp$1@mx1.internetia.pl>
<5308c712$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@4...net>
<53090337$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<o57kpcasj5d2$.1lcf2timsmp2x$.dlg@40tude.net>
<530a1472$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<530a18bf$0$2215$65785112@news.neostrada.pl>
<ledqei$ab5$3@node1.news.atman.pl>
<1sd6abyej2zlv$.19ptghm4f8yve.dlg@40tude.net>
<ledrs9$ab5$6@node1.news.atman.pl>
<530b14eb$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<lef543$mhd$1@node1.news.atman.pl>
<530b3640$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<lefcut$mhd$2@node1.news.atman.pl>
<530b400c$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
<530b70c1$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <530b70c1$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Rozpoczyna si? rze
Date: Mon, 24 Feb 2014 19:21:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 43
Message-ID: <530b8db0$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
X-Trace: 1393266096 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2138 109.207.52.74:63536
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3481
X-Received-Body-CRC: 1864597193
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525346
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2014-02-24 13:50, J.F pisze:
>>>> I tutaj 0.1% dokladnosc zegarow jest zabojcza, bo sie po godzinie
>>>> moga
>>>> rozjechac o pare sekund.
>>> Prosze Cie, pare sekund na godzinie? Toz tego nie osiagna w
>>> miesiac dwa
>>> chinskie zegarki ktorych wyprodukowanie kosztowalo grosze...
>> 0.1% wlasnie tyle znaczy. 3.6s w 3600s.
>Litości - typowy błąd w tanich układach (tani kwarc) to ~30ppm, czyli
>jakieś 0.003%. Widzisz różnicę?
>> Fakt ze byle kwarc ma co najmniej 10 razy lepiej ... ale to nadal w
>> dobe
>> moze sie rozjechac bardziej.
>Jak widzisz nie - nawet dla niezbyt zaawansowanych układów, które są
>stosowane dość powszechnie.
Ty mowisz 30, ja mowie 50 ppm. Po dobie 30 to 2.6s, a 50 to 4.3s,
wiec jak widzisz tak, lub prawie tak.
>> Wiec owszem, mozna, ale trzeba wiedziec jaki kwarc zamowic,
>> doczytac w
>> jakich temperaturach dobrze dziala, termostat lub korekcje
>> przewidziec,
>Tego nikt nie zamawia w kawałkach, do tego są specjalizowane układy
>RTC, z kwarcami, ze stabilizacją termiczną itd.
No to rzuc z glowy jakims symbolem.
>> a potem Anacron wyciagnie zaswiadczenie z IMGW ze bylo -21, a
>> urzadzenie
>> mierzy miedzy -20 a +40 :-)
>No sobie poważnie porozmawialiśmy:>
Zaraz zaraz - to jest bardzo powazna rozmowa.
Producent deklaruje poprawna prace w podanym zakresie temperatur, to
programisci z ITD powinni uwzglednic ze sa niespelnione.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.14 19:55 AZ
- 24.02.14 20:02 masti
- 24.02.14 20:18 k...@g...com
- 24.02.14 20:21 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.14 20:40 John Kołalsky
- 24.02.14 20:44 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.14 21:00 Artur Maśląg
- 24.02.14 21:09 Artur Maśląg
- 24.02.14 21:26 Czesław Wiśniak
- 24.02.14 22:11 J.F.
- 24.02.14 22:11 k...@g...com
- 24.02.14 22:14 J.F.
- 24.02.14 23:44 RoMan Mandziejewicz
- 24.02.14 23:48 masti
- 24.02.14 23:33 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=