  • 41. Data: 2009-05-12 07:22:36
    Temat: Re: Rozpoczęcie przygody z motocyklami.
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote

    > Ano. Imaginuj sobie Wasc - zaczeto spokojnie polecac szescsetki!
    > :)

    Ano czasy sie zrobily takie szybkie :-)
    A wracajac do kocyka tos sam latal
    milion lat 500 i chyba nie bylo to takie glupie.
    Osobiscie uwazam, ze na mniejszym
    koniku latwiej sie nauczyc skrecac glownie.
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 42. Data: 2009-05-12 08:03:42
    Od: "kocyx" <k...@W...pl>

    Spider A.J. wrote:

    > Ano czasy sie zrobily takie szybkie :-)
    > A wracajac do kocyka tos sam latal
    > milion lat 500 i chyba nie bylo to takie glupie.

    Nie milion, tylko dwa. O poltora za duzo. I tak, bylo glupie, bo na
    motocyklu bez zawieszen i bez hamulcow sie gowno nauczysz.

    > Osobiscie uwazam, ze na mniejszym
    > koniku latwiej sie nauczyc skrecac glownie.
    > :-)

    Ta jasne. Ruszac sie mozna nauczyc, nie przewracac i biegi zmieniac. A tyle
    to un umi.
    K.14.

    ps. a wogole to buzi chopaki. przyjedzcie na bobrowy, sie stesknilem.

  • 43. Data: 2009-05-12 08:17:24
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "kocyx" <k...@W...pl> wrote

    > Nie milion, tylko dwa. O poltora za duzo. I tak, bylo glupie, bo na
    > motocyklu bez zawieszen i bez hamulcow sie gowno nauczysz.

    Jest to jakis argument z drugiej strony
    latwiej to ogarnac niz chocby 600, sportowa
    oczywiscie.

    > Ta jasne. Ruszac sie mozna nauczyc, nie przewracac i biegi zmieniac. A
    > tyle
    > to un umi.

    Tak twierdzi

    > ps. a wogole to buzi chopaki. przyjedzcie na bobrowy, sie stesknilem.

    Tez Cie kocham :-) przyjedz na zapkonie, sie stesknilem.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 44. Data: 2009-05-12 08:34:06
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 12-05-2009 o 10:17:24 Spider A.J. <n...@t...gmx.net>
    napisał(a):

    > "kocyx" <k...@W...pl> wrote

    > Jest to jakis argument z drugiej strony
    > latwiej to ogarnac niz chocby 600, sportowa
    > oczywiscie.

    A co mi tam! Wtrace sie! ;)

    Tez mam podobny dylemat jak Tomek, tzn. szukam motocykla na poczatek.
    Tez kiedys troche jezdzilem na romecie, potem na skuterze, a jeszcze potem
    dluuuuugo nic.
    Ostatnio mi sie zabzdzilo, zeby cos kupic.
    Po rozmowie z kolega, ktory juz jezdzi troche, padlo na honde transalpa
    650 albo bmw f650.
    Dobry wybor? Jak myslicie?

    Wymiary: 180 cm, 78 kg. Motocykl ma sluzyc w zasadzie tylko do
    turystycznych wypadow.

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 45. Data: 2009-05-12 08:37:28
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 12-05-2009 o 10:34:06 robson.z.pracy <r...@e...gmail.com>
    napisał(a):

> [...]
    > 650 albo bmw f650.
    > Dobry wybor? Jak myslicie?
    >
    > Wymiary: 180 cm, 78 kg. Motocykl ma sluzyc w zasadzie tylko do

    Zapomnialem o najwazniejszym :) Szukam uzywanego w cenie do 10 tys., ale
    zebym nie musial wlozyc w niego kupy kasy na poczatku.

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 46. Data: 2009-05-12 08:53:36
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał:
    > Te 20 kg lżejszy po tym jaki Pani wyjeżdzała?

    Nie, masę zawsze miałem tę samą. Te 7 cm wyższy od wyjeżdżania pani jestem.
    Urosłem z nerwów.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 47. Data: 2009-05-12 10:04:35
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    robson.z.pracy pisze:

    > Zapomnialem o najwazniejszym :) Szukam uzywanego w cenie do 10 tys., ale
    > zebym nie musial wlozyc w niego kupy kasy na poczatku.

    A nie chcesz XT 600 z fajnymi wydechami i bakiem acerbisa - jezdzony po
    preclowemu - z nastawieniem na jazde o kropelce :D - moto pewne - budzet
    ponizej Twojego zalozonego.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 48. Data: 2009-05-12 10:12:15
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 11 May 2009 14:49:57 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Tyle tylko, ze jak ktos nowy przyjdzie to moze uznac go za normalnego i co
    > wtedy?
    > Nadejdzie generacja "mrozow" na preclach?
    > Brrrrrrr

    Propos, coś o drewniaku-r1 coś słuch zaginął.
    Czytuje ktoś nekrologi na bieżąco?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 49. Data: 2009-05-12 10:20:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:

    > Bez przesadyzmu z tym nie mieszczeniem się - ja mam 188 cm i 100 kg
    > żywej wagi i rozmiary Fazera (Fzs 600) są akuratne.

    ja pisałem, że mi nie pasuje, a nie że się nie mieszcze. przeszkadzają
    mi wycięcia w baku gdzie mam kolana. czuje sie niekonfortowo i dlatego
    miałem B6. nie jest uszyty dla mnie i tyle. a jestem 10cm niższy od Ciebie.

    --
    gildor
    9'99

  • 50. Data: 2009-05-12 10:21:02