  • Data: 2009-04-13 21:01:45
    Temat: Re: Różnice w matrycach 6mpx
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj !

    >No w?a?nie - ze wzgl?dów osobistych najbardziej interesuje mnie ró?nica
    >pomi?dzy K100D i D40. Podobno K100D ma starsz? matryc? (tak? sam? jak
    >montowana w D70), natomiast D40 ma 6mpx w nowszej technologii, z
    >lepszymi parametrami.

    K100D jak i Samsung GX-1L daja swietnej jakosci obrazy
    z duza szczegolowoscia i nie powiedzialbym, ze maja slabe matryce tym
    bardziej ze robilem Canonem 10D ktory tez ma 6 Mpix a obraz
    co do jakosci jest moim zdaniem gorszy bo bardziej miekki o
    mniejszych szumach ale o mniejszej ilosci subdetalach.

    >Na podstawie testów na portalach ci??ko si? zorientowa?, bo takie K200D
    >ma podobno matryc? po K10D, a np. ró?nica w DR wynosi ok. 2EV. Czy?by
    >zas?uga samej elektroniki ???

    K10D jako nieliczne rozwiazanie
    w tej grupie cenowej... ma przetwornik 22-bitowy (22-bit ADC)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.