  • Data: 2009-02-20 10:40:33
    Temat: Re: Różnica w wielkości napięcia zasilania.
    Od: "JUra" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem oczywiscie ten sam przypadek tez w fz 30
    kupilem na ebay tanszy akumulator ( niby oryginalny).

    Ten tańszy z allegro (nawet niby pojemnosci wiekszej od oryginalnego ale o
    identycznym napięciu znamionowym )też keidyś nabyłem, ale to już wogóle
    jakaś pomyłka.
    Pozwalał na zrobienie 4 zdjęć, po czym czerwona lamka i koniec akumulator
    wyładowany.
    Po min 3 minutach przerwy, na wskaźniku znów pokazywany był stan pełnego
    naładowania akumulatora.
    znów 4 zdjęcia i... historia się powtarzała.

    po 3 tygodniach uzytkowania panasonic padl - nalezalo wymienic plytke
    glowna .

    uh.. przykro.. mam nadzieję, że był na gwrancji, hm?

    W kazdym razie teraz jestem troche ostrozniejszy pod tym wzgledem.

    a czego używasz? Czy potem kupiłeś już oryginalny akku w r-sklepie?

    Ja zmontuje ten grip, bo odstałem 12 akku AAA850 i ładowarkę

    --
    Jura