  • Data: 2009-02-20 06:21:45
    Temat: Re: Różnica w wielkości napięcia zasilania.
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Feb., 02:36, "JUra" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czołem,
    >
    > Dziś umarł mi kolejny (drugi już) oryginalny akumulator do Pansonica FZ-30.
    > Nie chcę kupować nowego jako, że wkrótce mam nadziej kupić wymarzone 5D.
    >
    > Pogooglałem za "Battery grip" i .. szkoda mi wydać prawie 300 PLN
    > (http://www.fotokurier.beep.pl/sklep/index.php?produ
    cts=product&prod_i...)

    AAA"http://www.nikomp.com.pl/opisy/BAP00/BAP408HK.ht

    > Ciekawi mnie jednak dlaczego napięcie zasilania aparatu przez gniazdo
    > akumulatora = 7,2 V
    > A poprzez gdniazdo na zasilacz = 8,4 V
    >
    > --
    > Jura

    mialem oczywiscie ten sam przypadek tez w fz 30
    kupilem na ebay tanszy akumulator ( niby oryginalny).
    po dostawie okazalo sie oczywiscie ze made in china , obudowa pasuje ,
    napiecie znamionowe bylo nieznacznie wyzsze.
    po 3 tygodniach uzytkowania panasonic padl - nalezalo wymienic plytke
    glowna .
    nie mam absolutnej pewnosci ale wiaze to z nieoryginalnym akku - nie
    wiem co sie moglo niezgadzac ( oporo wewnetrzny ?) , ale jakas
    watpliwosc co do alumulatora pozostaje.
    W kazdym razie teraz jestem troche ostrozniejszy pod tym wzgledem.