  • 21. Data: 2009-04-29 17:32:46
    Temat: Re: Rozmiar zdjęcia (jaki optymalny) ?
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 29 of Apr 2009 13:02, AdamCCS wrote:

    > Niekoniecznie, czasami zwiększa Zależy od softu

    A to ciekawe. Na przykład jakie?

    Czasem przeszkadza zbytnie blurowanie z interpolacją
    (linear, cubic, Lanczos) i zmniejszam bez. Szumy zostają
    właściwie bez zmian.

    --
    nb

  • 22. Data: 2009-04-30 05:44:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 28 Apr 2009 19:36:11 +0000 (UTC), Gil wrote:
    > Te wyliczenia sa ok ale to teoria.
    > W praktyce zdjęcia 10x15 ze starego aparatu 2MP z dobrym obiektywem tj Canon
    > A40 są duzo gorsze niż zdjęcia 10x15 z Benq-a czy taniego Sony 8 MP.

    Ide wyrzucic moje 10x15 z A40...

    Rozumiem ze te 13x18 tez na smietnik?

    > Wiem, że to nie brzmi racjonalnie ale widziałem na własne oczy.
    > W praktyce wystarczy 5 MP dla zdjęć 10x15.

    Gorsze na takiej miniodbitce to są jedynie zdjecia z otworka...

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2009-04-30 05:51:28
    Temat: Re: Rozmiar zdj?cia (jaki optymalny) ?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 28 Apr 2009 21:48:10 +0200, JA wrote:
    > Nie przypuszczam, żeby ten A40 miał dobry obiektyw. Przynajmniej w
    > porównaniu do C2020.

    Nie znam tego Olka, ale A40 mial ok szklo, przynajmniej do tych
    2mpix/10x15. Na takiej niewysilonej matrycy to ciala daja chyba tylko
    plastikowe guziki robiace za obiektywy w tanich/starych komorkach ;)

    > Między A40, a C2020 istnieje dość duża różnica w jakości i ceny w

    Hehe, wykopalem fakture za A40 z 2002r -- 1700zl ;) Fajnie ze za te sama
    kase mozna kupowac coraz lepszy sprzet, w 2009 za troche mniej kupilem 450D ;)

    pozdrawiam,