  • 1. Data: 2011-08-02 20:45:53
    Temat: Rozmiar opon sportowych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mam taki wymiar opony: 21/63-17
    Taki format zapisu spotyka się w sportowych oponach.

    Póki co wyczytałem że to 21 to szerokość bieżnika w cm, czyli będzie to
    odpowiednik szerokości opony około 220-230.
    17 to rozmiar felgi w calach

    Problem mam z tym 63, bo różne rzeczy ludzie wypisują - jak to
    przeliczyć na "normalny" profil?

    Wejdzie takie coś na felgę 7x17" jako zamiennik 215/45R17?

  • 2. Data: 2011-08-03 07:37:19
    Temat: Re: Rozmiar opon sportowych
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-02 20:45, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > odpowiednik szerokości opony około 220-230.
    > 17 to rozmiar felgi w calach
    >
    > Problem mam z tym 63, bo różne rzeczy ludzie wypisują - jak to

    63 cm srednicy opony

    > Wejdzie takie coś na felgę 7x17" jako zamiennik 215/45R17?

    A to juz sobie policz kalkulatorem opon :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-08-03 22:43:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-03 07:37, MarcinJM pisze:

    > 63 cm srednicy opony

    Dzięki

    > A to juz sobie policz kalkulatorem opon :)

    A pojechałem pomierzyć stare.
    Mają 62, więc jak były nowe to miały 63.

    Czyli spokojnie się zmieszczą.
    Ciekawe jak się będzie spisywać Honda na slickach - pewnie nas powysadza
    z tych trzypunktowych pasów ;)

  • 4. Data: 2011-08-04 07:56:54
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-03 22:43, Tomasz Pyra pisze:
    > Ciekawe jak się będzie spisywać Honda na slickach - pewnie nas powysadza
    > z tych trzypunktowych pasów ;)

    No, moze byc wesolo bez podstawowoego wyposazenia lokalu ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-08-04 11:32:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 07:56, MarcinJM pisze:

    > No, moze byc wesolo bez podstawowoego wyposazenia lokalu ;)

    Hehe a co konkretnie w tej hondzie jest?
    Dużo zapłaciłeś za opony? Pełny Slick czy semi slick?
    Do swojego toczydła też bym chętnie włożył slicki i w końcu zdjął
    ograniczenia 2 pierwszych biegów ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-08-04 22:32:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-04 11:32, Lewis pisze:

    > Hehe a co konkretnie w tej hondzie jest?

    W sumie to nic nie ma :)
    Prawie pełna seria (poza amortyzatorami i dyfrem)

    > Dużo zapłaciłeś za opony? Pełny Slick czy semi slick?

    Maxsport RB5-F3

    > Do swojego toczydła też bym chętnie włożył slicki i w końcu zdjął
    > ograniczenia 2 pierwszych biegów ;)

    Ale do ścigania czy na ulicę?

  • 7. Data: 2011-08-04 22:33:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > No, moze byc wesolo bez podstawowoego wyposazenia lokalu ;)

    Muszę w końcu jakieś fotele i pasy kupić.
    Już mi do końca sezonu zostały tylko dwie eliminacje, to koszty się
    powinny skończyć i coś się uda odłożyć na zrobienie auta.

  • 8. Data: 2011-08-04 22:36:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-04 22:32, Tomasz Pyra pisze:

    > Maxsport RB5-F3

    A kosztowały z wysyłką 2200 za 6 sztuk.

  • 9. Data: 2011-08-04 22:36:37
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 04.08.2011 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Hehe a co konkretnie w tej hondzie jest?
    > Du?o zap?aci?e? za opony? Pe?ny Slick czy semi slick?
    > Do swojego toczyd?a te? bym ch?tnie w?o?y? slicki i w ko?cu zdj??
    > ograniczenia 2 pierwszych biegów ;)

    Co to za toczydlo ktore tak przerazliwie pali kapcie?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 10. Data: 2011-08-04 23:29:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > W sumie to nic nie ma :)
    > Prawie pełna seria (poza amortyzatorami i dyfrem)

    > Maxsport RB5-F3

    > Ale do ścigania czy na ulicę?

    Na ulicę póki co wystarcza mi cywilna opona, chciałem spróbować swoich
    sił w jakichś małych wyścigach dla frajerów czyli 1/4mili. ;P Nie bijcie
    jak ktoś się bardzo lubi ścigać na ćwiartkę ale wybaczcie ile do cholery
    można się uczyć zmieniać biegi z 1 na 2 i 3 plus ruszać :P W sumie to
    nigdy się tak nie ścigałem więc może bzdury gadam i to nie takie proste ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis