-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozmiar opon a ABS
Date: Thu, 20 Oct 2016 16:01:14 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <nuain9$49f$1@news.chmurka.net>
References: <5800e365$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<ntqptv$skd$1@node2.news.atman.pl> <ntrlsb$hmj$1@gioia.aioe.org>
<nttt98$cos$2@news.chmurka.net> <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
<nu88u5$c9t$1@mx1.internetia.pl> <nua3te$ul5$1@news.chmurka.net>
<nuad4m$ugn$2@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 20 Oct 2016 14:01:13 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="4399";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <nuad4m$ugn$2@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590455
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-20 o 14:26, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-10-20 o 11:48, viktorius pisze:
>
>> Nikt nie każe tego sprawdzać co 0.01 sekundy. Uchodzenie powietrza jest
>> najczęściej procesem długotrwałym i raczej podczas niego będzie odcinek,
>> w który pojedziesz prosto.
>> A jak proces się zmienia na szybki, to raczej w inny sposób zauważysz
>> wystrzał opony, niż patrząc na kontrolkę...
>>
> Ja porównujesz wynik z czterech kół to system rozpozna ze jesteś
> w skręcie. I w którą stronę skręcasz. :-)
>
Nie implementowałem czegoś takiego, nie widziałem kodu, czy choćby
algorytmu.
Ale jak już się wdajemy w dyskusję..
Jeśli chcesz to zawsze sprawdzać, nawet na zakrętach, to potrzebujesz
mieć dokładne dane na temat kąta skrętu kół i jego zależności do rożnicy
w prędkości poszczególnych kół.
A takie dane są dla każdego pojazdu inne, bo każdy ma inne rozstawy kół,
osi, kąty wyprzedzenia zwrotnicy.
Na zakręcie dochodzi jeszcze dogięcie opon zewnętrznych wynikające z
siły odśrodkowej, czyli na pewno mniejszy obwód, który trzeba zingnorować.
W cholerę zmiennych, ja bym nie chciał tego oprogramowywać.
Statystycznie z kołami na wprost jedziesz pewnie przez 98% czasu, więc
IMHO sprawdzanie usilne na zakręcie nie warte jest zachodu
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.16 18:10 re
- 20.10.16 18:10 re
- 20.10.16 18:40 re
- 20.10.16 19:05 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.16 19:06 J.F.
- 20.10.16 19:14 re
- 20.10.16 19:26 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.16 20:00 Budzik
- 20.10.16 20:37 re
- 20.10.16 20:43 re
- 20.10.16 21:01 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.16 21:06 Liwiusz
- 20.10.16 22:20 re
- 20.10.16 22:20 re
- 20.10.16 23:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty