  • 1. Data: 2012-03-30 09:38:41
    Temat: Rozlany olej silnikowy w garażu - jak usunąć
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>

    Witam
    Czym usunąć plame po oleju silnikowym na betonie w garażu ???
    Dzięki za sugestie

  • 2. Data: 2012-03-30 09:55:01
    Temat: Re: Rozlany olej silnikowy w garażu - jak usunąć
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czym usunąć plame po oleju silnikowym na betonie w garażu ???

    Może wypalić lampą gazową.

    Marek

  • 3. Data: 2012-03-30 09:56:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Mar 2012 09:38:41 +0200, Tomasz

    > Czym usunąć plame po oleju silnikowym na betonie w garażu ???

    hint: sorbent.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 4. Data: 2012-03-30 10:56:16
    Od: <MW>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czym usunąć plame po oleju silnikowym na betonie w garażu ???
    > Dzięki za sugestie

    Bentonit, czyli żwirek dla kota (nie silikonowy!). A resztki detergentem, ja
    używam z powodzeniem płynu do mycia w rodzaju ludwika czy podobnego.

    --
    MW

  • 5. Data: 2012-03-30 20:12:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    TSP - http://allegro.pl/i2231145314.html

  • 6. Data: 2012-04-01 07:36:31
    Od: "Marian" <m...@c...ca>

    "Tomasz" <t...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    > Czym usunąć plame po oleju silnikowym na betonie w garażu ???
    > Dzięki za sugestie

    Wymyc posadzke betonowa zwyczajnym octem, a póznieej dodatkowo pomaga
    'chlorax' - wybielacz do prania, woda. Jezeli jest to stara plama ze
    zuzytego oleju z cieknacego silnika, to ta metoda nie wiele pomoze.
    Nie próbuj tego grzaac (wypalac)!!!
    Zniszczysz gladka powierzchnie posadzki (powstana odpryski i niebezpieczny
    process).

    e marcus

  • 7. Data: 2012-04-01 13:52:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-04-01 07:36, Marian pisze:
> [...]
    > Nie próbuj tego grzaac (wypalac)!!!
    > Zniszczysz gladka powierzchnie posadzki (powstana odpryski i niebezpieczny

    Z ciekawości, jaki niebezpieczny proces?

  • 8. Data: 2012-04-02 20:25:35
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Z ciekawości, jaki niebezpieczny proces?

    To pewnie tajne ;)

    --

    morghul

  • 9. Data: 2012-04-03 14:32:08
    Od: Phish Head <u...@a...com>

    On Sun, 01 Apr 2012 13:52:56 +0200, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    >Z ciekawości, jaki niebezpieczny proces?
    Te odpryski leca w oczy lub kalecza np. twarz, ( jestes bezposrednio
    pochylony nad objektem pracy a reszta ciala masz zazwyczaj okryte).

  • 10. Data: 2012-04-03 23:22:06
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Te odpryski leca w oczy lub kalecza np. twarz, ( jestes
    > bezposrednio
    > pochylony nad objektem pracy a reszta ciala masz zazwyczaj
    > okryte).

    Nie no, bez przesady. Ja z reguły sprzątam w gaciach garaż ;)

    --

    morghul