  • 1. Data: 2012-03-29 19:05:32
    Temat: Auto zastępcze
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Na parkingu kierowca cofając Vitarą (i swoim kołem zapasowym co ma na
    klapie) wjechał mi w przód mojej renówki do wymiany reflektorek, grill,
    prostowanie maski itp.
    Napisał oświadczenie, widać nie chce się wykręcać, jest ubezpieczony w
    Hesti byłem u dilera gdzie będę naprawiał porobił fotki i czekam na
    decyzje Hesti, zagadany o auto zastępcze stwierdził iż skoro ja nie mam
    działalności gospodarczej, a jestem osoba fizyczną Hestia może mi nie
    przydzielić auta zastępczego na czas naprawy, zaproponował abym pisał
    pismo do Hesti że mam dojazd do pracy, dziecko do przedszkola itp..
    Jak jest faktycznie z tymi autami zastępczymi.
    Do roboty mam z 15 km, dzieciaki do przedszkola i szkoły, bez auta to
    słabo to widzę.

    Przemeq

  • 2. Data: 2012-03-29 20:45:39
    Temat: Re: Auto zastępcze
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 17:05:32 +0000, Przemeq <p...@o...eu> said:

    > zagadany o auto zastępcze stwierdził iż skoro ja nie mam działalności
    > gospodarczej, a jestem osoba fizyczną Hestia może mi nie przydzielić
    > auta zastępczego na czas naprawy

    Czyli debil.

    > Jak jest faktycznie z tymi autami zastępczymi.

    Tak samo, jak do wczoraj - z OC sprawcy przysługuje ci zawsze.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-03-30 08:31:06
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tak samo, jak do wczoraj - z OC sprawcy przysługuje ci
    > zawsze.

    Dokładnie :-). Nawet przedwczoraj tak było, i dawniej też
    :-). Że też ludzim chce się zakładać kolejne wątki w
    sprawach, które już sto razy zostały wyjaśnione...

  • 4. Data: 2012-03-30 13:05:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Dawniej się wykręcali, ale ostatnio (chyba z rok czy dwa) pojawiły się jednoznaczne
    rozstrzygnięcia
    sądowe i TU nawet publicznie płakały, że przez to ubezpiecenia podrożeją. Tak więc
    śmiało.

  • 5. Data: 2012-03-30 15:23:48
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-29 19:05, Przemeq pisze:
> [...]
    > przydzielić auta zastępczego na czas naprawy, zaproponował abym pisał
    > pismo do Hesti że mam dojazd do pracy, dziecko do przedszkola itp..

    polecam wypozyczauto.pl, mi wypożyczyli bezgotówkowo na 7 dni, za
    pozostałe 2 albo 3 dopłaciłem gotówką i ubezpieczyciel w ciągu 2 tygodni
    oddał pieniądze, aczkolwiek najpierw próbował mi wmówić że muszę mu
    jakieś nipy sripy i inne regony powysyłać, a ja mu na to że nie będę nic
    wysyłał bo należy mi się to bez względu na prowadzenie działalności (no,
    troszkę się zdenerwowałem i rozpisałem w piśmie powrotnym, ale mniejsza
    z tym).

    Lukasz