  • 1. Data: 2012-03-30 09:26:41
    Temat: [Skoda Octavia] nierówno pracujący silnik na luzie
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam

    No i kupiłem ...

    Jak odpalam auto na luzie to silnik pracuje jakby na 3 cylindrach tj.
    nierówno i jakby miał zaraz wyskoczyć z komory silnika, jak uruchamiam
    go z biegu na sprzęgle pali normalnie.

    Mam Skodę Octavię 1,9TDI 90KM

    - czy to sprzęgło na wymarciu, bądź koło zamachowe (bo w tym 90 konnym
    nie ma podobno dwumasy)

    gregor

  • 2. Data: 2012-03-30 13:25:51
    Od: redi <s...@o...pl>

    Sprawdź czy podczas przyśpieszania na 5 biegu z obrotów od około 1200rpm
    nie ma telepania budą, padającą dwumasę czuje się pod dupą
    90 koni były z i bez dwumasy (90 koni oznaczenie silnika ALH - dwumasa i
    turbo VNT, 90 koni oznaczenie silnika AGR - bez dwumasy, turbo na
    zaworze upustowym - waste gate czy jakoś tak)

    PS. sorry, za pierwszym razem poszło na priv.

  • 3. Data: 2012-03-30 17:41:18
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No i kupiłem ...

    gratulacje!

    Jaki rok, cena, przebieg?

    > Mam Skodę Octavię 1,9TDI 90KM

    i jak z mocą, daje się jechać z 90KM?

  • 4. Data: 2012-03-30 22:04:23
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 30.3.2012, Arbiter napisał(a):

    > gratulacje!
    > Jaki rok, cena, przebieg?

    Było kilka dni temu - wszystko prócz ceny końcowej (zakładam, że się
    targował) znajdziesz tu M-ID: <jkp6f7$gic$1@inews.gazeta.pl>
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 5. Data: 2012-03-30 22:15:51
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 30.3.2012, Michal Lukasik napisał(a):

    > Było kilka dni temu - wszystko prócz ceny końcowej (zakładam, że się
    > targował) znajdziesz tu M-ID: <jkp6f7$gic$1@inews.gazeta.pl>

    Oooo. Poprawiam się. Przed chwilą doczytałem, że jednak kupił inną. :D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 6. Data: 2012-03-31 20:19:33
    Temat: Re: [Skoda Octavia] nier?wno pracuj?cy silnik na luzie
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-03-30 17:41, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "gregor"<c...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > gratulacje!
    >
    > Jaki rok, cena, przebieg?

    1998 "188 tys" :)

    > i jak z moc?, daje si? jecha? z 90KM?

    nie wiem jak z katalizatorem u mnie turki wycieli i idzie dosc dobrze,
    wczesniej mialem rovera 420 benzyne to 137 koni i roverek byl bardziej
    dynamiczny "sprytny" ten jak koza ale przy 2500 obrotach wciska w fotel
    i czuc "moc" z poprzedniego auta, gdzie na 2 biegu mozna bylo wycisnac 120km

    gregor

  • 7. Data: 2012-03-31 20:20:20
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-03-30 22:15, Michal Lukasik pisze:

    > Oooo. Poprawiam się. Przed chwilą doczytałem, że jednak kupił inną. :D

    Tamten mial 1cm szczeliny miedzy szyba a deską rozdzielczą

    gregor

  • 8. Data: 2012-04-01 01:56:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-30 09:26, gregor pisze:

    > - czy to sprzęgło na wymarciu, bądź koło zamachowe (bo w tym 90 konnym
    > nie ma podobno dwumasy)

    A jak odpalisz auto normalnie i lekko dodasz gazu tak do 1100RPM to
    nadal telepie? Wciśnięcie sprzęgła coś zmienia?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-04-01 07:53:48
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-01 01:56, Lewis pisze:

    > A jak odpalisz auto normalnie i lekko dodasz gazu tak do 1100RPM to
    > nadal telepie? Wciśnięcie sprzęgła coś zmienia?

    może jednak to nie sprzęgło podejrzewam, że z przyzwyczajenia odpaliłem
    te 2-3 razy (jak mi telepało) bez rozgrzania świeć żarowych (wcześniej
    miałem benzyniaka) i wydaje mi się, że nie ma to związku z tym sprzęgłem
    ... zobaczymy na razie auto jeździ

    gregor