  • 101. Data: 2022-06-08 08:39:14
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.06.2022 o 19:47, ii pisze:

    > Myślę, że każdy chciałby monitorować, ale się wstydzi przyznać :-)

    Już ci pisałem wcześniej. Na takie sytuacje wożę pod fotelem jump
    starter, co to potrafi i telefon naładować, ma latarkę i gniazdo
    zapalniczki.

    I po ch... monitoring,

    --
    Pete

  • 102. Data: 2022-06-08 10:32:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.06.2022 o 16:34, J.F pisze:
    [...]
    > Najpierw odlaczasz minus. Tzn we wpolczesnych samochodach, bo
    > dokladniej to najpierw odłaczasz "masę".
    >
    > Przy odkrecaniu tego drugiego latwo o przypadkowe zwarcie :-)

    Niby jak? Wolę u mnie odłączać plus, bo ma giętki kabel.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 103. Data: 2022-06-08 10:38:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.06.2022 o 17:34, J.F pisze:

    > A tu inny.
    > https://www.pluglesspower.com/learn/wireless-ev-char
    ging-works-tesla-model-s/

    > Wersje na kilka W RoMan sobie zrobi sam :-)

    Nocoty? Indukcyjnie? Porąbało?

    Wystarczy w gógiela wpisać złącze magnetyczne i poszukać takiego na 10A.

    Ali ma też sporo w niskiej cenie
    http://pl.aliexpress.com/i/1005003150045487.html#!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 104. Data: 2022-06-08 15:41:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.06.2022 o 08:39, Pete pisze:

    > Już ci pisałem wcześniej. Na takie sytuacje wożę pod fotelem jump
    > starter, co to potrafi i telefon naładować, ma latarkę i gniazdo
    > zapalniczki.
    >
    > I po ch... monitoring,

    Przecież to w ogóle jest marginalny problem. Ludzie zwykle codziennie
    jeżdżą. Niemniej jednak, mieć dostęp do samochodu wielu by chciało,
    mówiąc już poważnie.

  • 105. Data: 2022-06-08 15:46:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.06.2022 o 15:41, ii pisze:

    > Przecież to w ogóle jest marginalny problem. Ludzie zwykle codziennie
    > jeżdżą. Niemniej jednak, mieć dostęp do samochodu wielu by chciało,
    > mówiąc już poważnie.

    W sumie mam. OBD2/ELM327 daje przez BT i mam w domu to na telefonie, bo
    odległość od auta to 20m. Nawet nic nie muszę teraz robić :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 106. Data: 2022-06-11 02:23:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > W sumie mam. OBD2/ELM327 daje przez BT i mam w domu to na telefonie, bo
    > odległość od auta to 20m. Nawet nic nie muszę teraz robić :]

    I chodzi po wyłączeniu zapłonu???

  • 107. Data: 2022-06-11 08:34:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.06.2022 o 02:23, ii pisze:

    > I chodzi po wyłączeniu zapłonu???

    Nie chodzi, siedzi w gnieździe :) ale napięcie pokazuje :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 108. Data: 2022-06-11 10:22:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Jun 2022 08:34:18 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Nie chodzi, siedzi w gnieździe :) ale napięcie pokazuje :)

    Te ELM u mnie w Oplu to jakos dziwnie dzialaja.

    Po wylaczeniu zaplonu ciagle zasilane ... wiec drenuja akumulator.

    J.

  • 109. Data: 2022-06-11 10:30:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.06.2022 o 10:22, J.F pisze:

    > Te ELM u mnie w Oplu to jakos dziwnie dzialaja.
    >
    > Po wylaczeniu zaplonu ciagle zasilane ... wiec drenuja akumulator.

    Bo mój ELM ma wyłącznik mechaniczny a Ty masz jakieś badziewie :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 110. Data: 2022-06-11 14:34:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Nie chodzi, siedzi w gnieździe :) ale napięcie pokazuje :)

    Palcem?