    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rozgałęźnik jack 2,5
    Date: Mon, 23 May 2011 12:18:54 +0200

    Am 23.05.2011 08:56, schrieb Budzik:
    > Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > gotowca sam nie zrobie bo:
    > a) pewnie wygladałby gorzej niż poklejone przejsciówki
    > b) przekazywanie sygnału - patrz a :)
    > A co do kupna - toż właśnie pytam, czy takowe są. Ja nie mogę znaleźć.

    > dodam tylko, ze chodzi o słuchawki + mikrofon podlaczone do telefonu - nie
    > maja tu znaczenia roznego rodzaju delikatne straty jakosci - byle nie
    > szumiało, nie trzeszczało i bez problemu działało.

    Rozgałęźniki zalane widziałem, ale niestety w USA. W EU nie. Są one
    jednak problematyczne, bo dźwignia może wyłamać gniazdko w telefonie.
    To, co kiedyś widziałem w sklepie, to wtyczka 2.5 i do tego dwa gniazdka
    nakablowe. Chyba w sklepie dla idiotów albo w jakimś innym medi- czy
    media coś tam. Chyba w Opolu na półwsi. Chyba to ale jest chyba, bo nie
    potrzebowałem. ;-)

    Waldek