  • 1. Data: 2011-05-20 07:25:23
    Temat: Rozgałęźnik jack 2,5
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy można gdzieś kupić rozgałęźnik audio ale na jacka 2,5?
    Sa dostępne ale na 3,5, mozna niby do tgo dołączyć przejściówki 2,5 -> 3,5
    ale robi się juz tego małe urządzenie bardzo podatne na wszelkie
    zakłócenia.

    A moze ktos jest cos takiego w stanie zrobic za jakies rozsądne pieniadze?
    Dodam, ze potrzebne to jest do słuchawek z mikrofonem.

  • 2. Data: 2011-05-21 11:13:36
    Temat: Re: Rozgałęźnik jack 2,5
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:Xns9EEB604E7469Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    >
    > A moze ktos jest cos takiego w stanie zrobic za jakies rozsądne pieniadze?
    > Dodam, ze potrzebne to jest do słuchawek z mikrofonem.

    lepiej nie rozgałęziać jacków, to dość zawodne złącza
    często gdzieś tam coś nie styka,

    jacka dać dopiero na samym końcu,
    a wcześniejsze połączenia zastąp chinchami

  • 3. Data: 2011-05-21 16:57:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > lepiej nie rozgałęziać jacków, to dość zawodne złącza
    > często gdzieś tam coś nie styka,
    >
    > jacka dać dopiero na samym końcu,
    > a wcześniejsze połączenia zastąp chinchami

    z telefonu mam wyjście jack 2,5. I co dalej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 4. Data: 2011-05-21 22:27:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:21052011.41490E38@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > z telefonu mam wyjście jack 2,5. I co dalej?

    zrob bezpośredni przewód z 2,5 na to gdzie chcesz
    wtyczki w sklepach są

  • 5. Data: 2011-05-22 12:56:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zrob bezpośredni przewód z 2,5 na to gdzie chcesz
    > wtyczki w sklepach są

    myslałem, ze jednak sa gotowce.
    Na razie uzywam rozgałeźnika 3,5 + przejsciowki 2,5 -> 3,5 - jak dobrze to
    pokleiłem zeby sie nie ruszało to jakos to działa.

    Niemniej miałem nadzieje na kupno gotowego rozgałeźnika na 2,5.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 6. Data: 2011-05-22 13:51:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > pokleiłem zeby sie nie ruszało to jakos to działa.
    >
    > Niemniej miałem nadzieje na kupno gotowego rozgałeźnika na 2,5.

    bez przejściówek, zrob sam właściwy kabel
    lub kup takiego gotowca, może znajdziesz

    stosowanie przejściówek przy fonii lub obrazie
    analogowym nie jest dobrym rozwiązaniem
    tym bardziej że złącze JACK ma swoje niedociągnięcia

  • 7. Data: 2011-05-23 06:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > bez przejściówek, zrob sam właściwy kabel
    > lub kup takiego gotowca, może znajdziesz

    gotowca sam nie zrobie bo:
    a) pewnie wygladałby gorzej niż poklejone przejsciówki
    b) przekazywanie sygnału - patrz a :)
    A co do kupna - toż właśnie pytam, czy takowe są. Ja nie mogę znaleźć.

    > stosowanie przejściówek przy fonii lub obrazie
    > analogowym nie jest dobrym rozwiązaniem
    > tym bardziej że złącze JACK ma swoje niedociągnięcia

    dodam tylko, ze chodzi o słuchawki + mikrofon podlaczone do telefonu - nie
    maja tu znaczenia roznego rodzaju delikatne straty jakosci - byle nie
    szumiało, nie trzeszczało i bez problemu działało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 8. Data: 2011-05-23 10:18:54
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.05.2011 08:56, schrieb Budzik:
> [...]
    > maja tu znaczenia roznego rodzaju delikatne straty jakosci - byle nie
    > szumiało, nie trzeszczało i bez problemu działało.

    Rozgałęźniki zalane widziałem, ale niestety w USA. W EU nie. Są one
    jednak problematyczne, bo dźwignia może wyłamać gniazdko w telefonie.
    To, co kiedyś widziałem w sklepie, to wtyczka 2.5 i do tego dwa gniazdka
    nakablowe. Chyba w sklepie dla idiotów albo w jakimś innym medi- czy
    media coś tam. Chyba w Opolu na półwsi. Chyba to ale jest chyba, bo nie
    potrzebowałem. ;-)

    Waldek