  • 41. Data: 2010-08-27 20:02:43
    Temat: Re: Rozgałęzienie sygnału TV-SAT
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 19:36, Cavallino pisze:

    > A jak będzie chciał podłączyć net do kompa i tv, to mu każesz sobie huba
    > kupić?

    nie hub`a tylko switcha

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 42. Data: 2010-08-27 20:08:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 20:38, a...@p...pl pisze:
    > nie ma czegos takiego jak kable ethernet !!! Fachowcy powinni sie
    > wypowiadac fachowo.
    >
    > kabel to kabel, a co do niego podlaczysz to juz inna sprawa. Jednym
    > razem podlaczysz kabelki od splitera, innym aparat telefoniczny a
    > nastepnym razem siec komputerowa w standardzie Ethernet.

    wiem UTP.
    ale nie wszyscy czytający to fachowcy, więc czasem trzeba ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 43. Data: 2010-08-27 20:12:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 19:35, Cavallino pisze:
    > Mnie też.
    > Ile kosztuje światłowód?

    mało, tylko gzdie go wetkniesz?
    obstawisz się mediaportami?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 44. Data: 2010-08-27 20:41:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie hub`a tylko switcha

    Hub to taka tańsza wersja switcha.

  • 45. Data: 2010-08-27 20:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mało, tylko gzdie go wetkniesz?

    Na razie nigdzie, bo sprzęt pewnie za drogi.
    Ale na przyszłość już jak znalazł.

  • 46. Data: 2010-08-27 20:53:58
    Od: "Misiek" <m...@m...fuj.pl>

> [...]
    > wyboru rozwiązania? Np.
    > odbioru różnych programów w każdym z 3 pokoi? W salonie 2 gniazdka mają
    > mieć to samo! -jak to
    > podpiąć? Mniejsza o technikę, chcę poprowadzić tyle kabli w ścianie, żeby
    > później nie kuć i wtedy
    > mić kabel pod ręką i tylko przełączać.... Przypuszczam, że niektórzy będą
    > zawiedzenie, że nie
    > sprecyzowałem, ale nie mogę sprecyzować rozwiązań przyszłościowych (np. za
    > kilka lat) -chcę mieć
    > gotową instalację w ścianie na wszelkie warianty! Pozdrowionka! :)

    Obojętnie co zrobisz, to za kilka lat będzie i tak źle.
    Jeśli chcesz, przyszłościowo, nie mieć kucia, to połóż w ścianach rurki PCV.
    Jak będzie potrzeba, wciągniesz kabel, światłowód czy też coś innego,
    co będzie "trendy".

    Pozdrawiam :-)

  • 47. Data: 2010-08-27 22:45:43
    Od: a...@p...pl

> [...]
    >Jak będzie potrzeba, wciągniesz kabel, światłowód czy też coś innego,

    z reszta to sobie daje rade, ale wlasnie rozprowadzenie sygnalu z hdmi
    mnie ciekawi. How to - sie to robie?

    Macie jakies ciekawe pomysly?

    --
    ThinkXtra

  • 48. Data: 2010-08-27 22:52:24
    Temat: Re: Rozga??zienie sygna?u TV-SAT
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 27 Aug 2010 11:22:00 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >na co? na dwa konertery?
    >wystarczy 80 i to z zapasem.

    w tym wzgledzie uwazam, ze wieksza czasza jest "bardziej" bezpieczna.
    Zauwaz, ze wlasnie 25.08 operatorzy "zarzadzili" zmiane FEC z 3/4 na
    5/6, co powoduje ze "korekcji" w strumieniu mniej, wiec wymagana jest
    wieksza precyzja ustawiania, lepszy konwerter, wieksza czasza,
    mniejsze straty na kablu. Przy mniejszych czaszach jest mniejszy
    margines bledu. Takze na pogode.

    Pewien finansista powiedzial, ze "lepiej mied dlugi.... niz krotki"!
    Na pogode nie ma wplywu i jak zacznie ostro sypac sniegiem, lub lac,
    albo ciemne gradowe chmury, to bedzie miec pikseoloze. Jakby mial
    zapas "w sygnale" to obejrzy sobie dalej "mode na sukces - od. 5999".

    ThinkXtra

  • 49. Data: 2010-08-27 23:01:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 28.08.2010 00:52, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > wieksza precyzja ustawiania, lepszy konwerter, wieksza czasza,
    > mniejsze straty na kablu. Przy mniejszych czaszach jest mniejszy

    fec 5/6 to nie nowość. ja mam 60 i nie mam problemów.
    co do pozostałych to się zgadza:
    1. dobry konwerter
    2. dobry kabel
    co do anten to też bywa różnie.
    taka 110 to niezły żagiel...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 50. Data: 2010-08-27 23:07:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 28.08.2010 00:45, a...@p...pl pisze:

    > z reszta to sobie daje rade, ale wlasnie rozprowadzenie sygnalu z hdmi
    > mnie ciekawi. How to - sie to robie?
    >
    > Macie jakies ciekawe pomysly?

    jest w przedaży transmiter, tyle że z we hdmi i wbudowaną
    kartą sieciową.
    minus - prasuje tylko w parze

    --
    pozdrawiam. pawell32