    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Date: 18 Nov 2012 10:01:05 GMT

    On 2012-11-18, RedLite <y...@b...pl> wrote:
    > Podkładka to podstawa :D

    A jednak nie zawsze. W pracy nie mam podkładki - jeżdżę optyczną mychą
    (Logitech M185) po stole z białą okleiną. Działa to naprawdę dobrze, a
    po podklejeniu teflonem tarcie jest chyba aż za małe (w domu mam większe
    i czuję różnicę przy "przestawianiu się").

    Nie mniej w większości przypadków (stoły z fakturą lub dużym refleksem)
    podkładka jest właściwie konieczna i...

    > http://allegro.pl/steelseries-qck-320x285-mm-hit-dla
    -graczy-wys24h-i2785176659.html

    ... tę już polecałem :)...

    > http://allegro.pl/ogromna-podkladka-a4tech-x7-500mp-
    437x300x3-24h-i2774384082.html

    ... a takich dużych nie rozumiem. Ja wykorzystuję może 120x120mm na
    mojej QcK. Na większą byłoby mi po prostu żal biurka. Chyba że ktoś lubi
    pracować na naprawdę małej szybkości kursora lub ma kilka monitorów.

    > Do tego Logitech G300, najwygodniejsza jaką miałem w łapie; ma zmianę

    Sporo przycisków ekstra - jedni to lubią, a inni nie (należę do tej
    drugiej grupy).

    Za to niedawno miałem okazję pobawić się chwilę Logitech T650. Rzecz
    jest tak nowa, że nawet producent nie wie, co z nią zrobić (jest
    w katalogu myszek).
    "I have seen the future, and it works". Jeśli będzie (może już jest?)
    możliwość tworzenia gestów do konkretnych aplikacji, to chyba zacznę
    szukać w budżecie tych $80.

    pozdrawiam,
    PK