  • Data: 2012-11-17 17:33:41
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Psują się kable, mikroprzełączniki, a przede wszystkim enkoder w
    > rolce. Można co prawda wymieniać, ale w praktyce trzeba dobierać, nie
    > ma już tej precyzji i lepiej wziąć z półki nową. Obecnie dobijam
    > drugą, zostały jeszcze trzy :)

    Już chciałem pisać maksymę: chcesz się przywiązywać do sprzętu - nie
    kupuj badziewia z A4tech, tylko że podczas stukania spojrzałem na moją
    klawę i ona ma właśnie taki znaczek... :)) (nawet nie wiedziałem -
    kupowałem wg układu klawiatury, dodatkowo mi pasował duży skok i dość
    wyraźny przeskok, tak jak lubię... :)) Ale co do jakości myszek A4tech
    już wcześniej czytałem w sieci ostrzeżenia, więc starałem się unikać,
    tymczasem ta moja Ergo 525 ma za sobą ponad 20.000 h współpracy z
    kompem i tylko trochę brudu w futerku podłapała - to to fakt, jest
    trochę fleja. Nie zawsze się umyje po robocie. Tu pan władza ma
    absolutnie rację... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]