  • 11. Data: 2018-12-27 09:24:25
    Temat: Re: Rowerzystka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    -vt485805.htm

    > Serio sądzisz, że ludzie ładują się pod koła w imię takiego przekonania?
    > Trochę trudno mi w to uwierzyć bo nawet debila zaboli a
    > prawdopodobieństwo trafienia jest bardzo duże. Więc jak ktoś jeździ te
    > parę lat i uprawia taki styl to juz powinien fruwać kilkanaście razy.

    Nie karm trolla-idioty. Chyba że lubisz takie intelektualne towarzystwo.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-12-27 09:25:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-26 o 23:29, Janusz pisze:

    > Sam jesteś down.

    Kazik, jak ci zamknęli komentarze na onecie, to spierdalaj na jakieś
    inne wp.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2018-12-27 09:53:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2018 o 23:32, Janusz pisze:

    > Jakbyś nie zauważył to był cytat.

    Sprawdź w takim razie czy przelogowałeś multikonto:P

    Shrek

  • 14. Data: 2018-12-27 10:40:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 grudnia 2018 18:30:48 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To, że Janusz to troll nadający z tego samego IP, co na grupie allegro i
    > na grupie prawo dziś pierdzący Kazik o ochronie danych osobowych.
    >
    > Olać dałna.

    Pewien jesteś że to te same osoby?
    Ten trollujacy na allegro i prawo to z okolic Białegostoku a Janusz z Bielska Białej.
    Zresztą Janusz z Bielska od lat na różnych grupach najczęściej sensownie pisze i o
    trollowanie bym go nie posądzał

  • 15. Data: 2018-12-27 10:51:11
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-26 13:24, Uncle Pete wrote:
    -vt485805.htm

    > Nic by się nie wydarzyło gdyby nikt nie złamał przypisów. Rowerzystka
    > nie wyjechałaby z chodnika na przejście dla pieszych, a kierujący
    > samochodem nie jechał grubo ponad 50 i zastosował się do pierwszych
    > wyrazów zapisu art. 26 PORD ("Kierujący pojazdem, zbliżając się do
    > przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność").

    A ile on wg ciebie jechał? Wątpię, żeby jechał więcej jak realne 70
    (czyli licznikowo blisko 80).

    --
    mk4

  • 16. Data: 2018-12-27 12:31:09
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, December 26, 2018 at 9:59:51 PM UTC+9, Janusz wrote:
> [...]
    > Taka szarpana jazda denerwuje i wzmaga frustrację, a to przyczynia się
    > do utraty koncentracji i może powodować popełnienie błędu.

    No paczpan. W Norwegii autostrad mają w sumie ile, 600 km? Przy powierzchni większej
    niż Polska (ok. 3500 km autostrad). Szwecja ma z 1400 km autostrad. Islandia
    autostrad nie ma w ogóle? I jakoś kierowcy tam potrafią nie rozjeżdżać ludzi na
    pasach, nie mają wzmożonej frustracji i nie tracą koncentracji.

    A "zachodni model" jest prosty do wyegzekwowania - drakońskie kary, często
    uzależnione od dochodu.

  • 17. Data: 2018-12-27 13:12:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A ile on wg ciebie jechał? Wątpię, żeby jechał więcej jak realne 70
    > (czyli licznikowo blisko 80).

    A tam było ograniczenie 70?

  • 18. Data: 2018-12-27 15:12:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-27 o 12:31, j...@j...org pisze:

> [...]
    > kierowcy tam potrafią nie rozjeżdżać ludzi na pasach, nie mają
    > wzmożonej frustracji i nie tracą koncentracji.

    Tylko, że powierzchnia kraju ma się tak średnio do ilości ludzi,
    samochodów i zagęszczenia ruchu samochodowego.

    > A "zachodni model" jest prosty do wyegzekwowania - drakońskie kary,
    > często uzależnione od dochodu.

    Niech będzie.
    Ale dla wszystkich uczestników ruchu; kierowców, rowerzystów i pieszych.

  • 19. Data: 2018-12-27 15:14:52
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-27 12:12, Uncle Pete wrote:

    > A tam było ograniczenie 70?

    Było pewnie 50, ale co z tego? Droga dobra, Widoczność zdaje się jest. A
    to, ze kobieta ma samobójcze zapędy...

    No i te 70 to nie jest jakaś znowu jakaś nadmierna prędkość.
    Zresztą chyba nie tedy droga - że jak przejście czy krzyżówka to od razu
    50 się stawia i sprawa załatwiona. Bo albo te setki tysięcy pojazdów
    będą tam zwalniać (właściwie bez potrzeby) a jak nie to zawsze jakieś
    zniewieściale patafiany będą usiłowały się czepiać, ze przecież nie
    jechał 50.

    --
    mk4

  • 20. Data: 2018-12-27 15:20:56
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-27 11:31, j...@j...org wrote:
> [...]
    pasach, nie mają wzmożonej frustracji i nie tracą koncentracji.

    > A "zachodni model" jest prosty do wyegzekwowania - drakońskie kary, często

    Tylko po co? Komuś z tym będzie lepiej?

    Lepsze 10000 poddenerwowanych kierowców/pasażerów przez nadmierne
    ograniczenie prędkości czy być może 1 osoba śmiertelna na te 10000
    przejeżdżających pojazdów w danym miejscu?

    --
    mk4