  • 1. Data: 2018-12-26 15:24:35
    Temat: kamera odczyt rozmytych tablic
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Witam, skąd mogę pobrac program CFS E1 lub inny do odczytania rozmytych
    tablic z nagrania kamera.

    Tu poniżej pokazano jak to wykonać, plik do pobrania w *.pdf jako
    instrukcja, a nie ma pliku instalacyjnego.

    https://www.wykop.pl/link/4244827/odczytywanie-rozmy
    tych-tablic-z-nagrania-kamery/strona/2/#

    https://www.youtube.com/watch?v=19wgu5GZDhk

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2018-12-26 17:50:03
    Temat: Re: kamera odczyt rozmytych tablic
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-26 o 15:24, Twardy pisze:
> [...]
    > instrukcja, a nie ma pliku instalacyjnego.
    >
    > https://www.wykop.pl/link/4244827/odczytywanie-rozmy
    tych-tablic-z-nagrania-kamery/strona/2/#

    Przecież działa strona kontaktu: http://www.clonix.com/contact-us/
    Wystarczy tam napisać i zapewne przedstawią swoją ofertę. :-)
    Ps. Sądzę, że takie oprogramowanie jest dość drogie i wykorzystywane
    profesjonalnie.
    T.

  • 3. Data: 2018-12-26 21:23:21
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2018-12-26 o 15:24, Twardy pisze:
    > Witam, skąd mogę pobrac program CFS E1 lub inny do odczytania rozmytych
    > tablic z nagrania kamera.

    Możesz to samo zrobić popularnymi programami do obróbki grafiki tylko
    jest więcej roboty. Szukaj pod hasłem remove motion blur.

    --
    Bolek