  • 221. Data: 2013-05-09 10:53:11
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 14:45:14 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Piłeś coś, ginekomasti?

    widzisz trolliku, tylko tyle potrafisz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 222. Data: 2013-05-09 11:43:30
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 09.05.2013 02:53, t? wrote:

    > Prawda w oczy kole?

    Nudny jesteś.

    --
    live_evil

  • 223. Data: 2013-05-09 12:17:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.05.2013 01:50, live_evil wrote:
    > ^^^^^^^^

    > :-)))))))))))

    Eeetam. (Dziwię się w sumie, że nikt nie zrobił tego Arnoldowi B.)

    Podeślij mu swoje dane, niech cię pozwie, zapłaci tylko koszta a ty
    będziesz miał wyrok sądowy, że nazwanie trolla trollem nie wypełnia
    znamion czynu opisanego w art. 212 KK ani 216 KK - to się do oprawienia
    w ramkę nadaje ;).

    (Nie mówiąc o tym, że "czy można pomówić pseudonim" była dość dyskusyjną
    kwestią.)

    Istotne jest w tym paragrafie "o takie postępowanie lub właściwości,
    które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania
    potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku. ".

    Ktoś trollując publicznie objawia, że posiada takie a nie inne
    właściwości, więc stwierdzenia "użytkownik t? trolluje/zachowuje się jak
    troll/jest trollem" nie są pomówieniem.

    Michoo

  • 224. Data: 2013-05-09 12:43:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 07:47:55 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > sprawdzić czy nie co?

    nie tylko nie umiesz cytować ale i czytać na co odpowiadasz?

  • 225. Data: 2013-05-09 19:41:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ależ wina kierującego w świetle tego nagrania jest bezsprzeczna. Jeśli
    > nawet uznać, że rowerzysta bezprawnie wjechał na jezdnię z chodnika, to
    > stało się to na jakieś 20 metrów przed pojazdem. A keirujący zamiast
    > hamować jedzie prosto w rowerzystę. Gdyby pojął hamowanie awaryjne, ale
    > nie zdołał sie zatrzymać, to jeszcze możnaby przyjąć, że rowerzysta
    > włączajac sie do ruchu (zjeżdżając z chodnika) wymusił pierwszeństwo. Z
    > nagrania wynika, że kierujący przez 4 sekundy w ogóle nie reagował na to,
    > że na drodze jest rowerzysta.

    Powinien iść do spowiedzi

  • 226. Data: 2013-05-10 02:58:08
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 12:43:15 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie tylko nie umiesz cytować ale i czytać na co odpowiadasz?
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. Jak przymuł bagienny nie ma
    nic do powiedzenia to pisze o cytowaniu, odpowiadaniu, kodowaniu. Bujaj się frajerze.

  • 227. Data: 2013-05-10 03:16:17
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 19:41:23 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Powinien iść do spowiedzi

    Jak mu udowodnią że był po gorzale to będzie miał okazję do cotygodniowej spowiedzi w
    kaplicy więziennej. Jak się wykpi pomrocznością jasną zwaną fachowo upojeniem
    patologicznym to mu nic nie zrobią. Upojenie patologiczne to dysfunkcja mózgu jak
    może nastąpić po spożyciu takiej ilości alkoholu że typowy alkomat nie ma szans na
    jego wykrycie. Przy upojeniu patologicznym człowiek odlatuje w inną rzeczywistość ale
    ma możliwość wykonywania pewnych czynności które normalnie wykonuje. W takim
    przypadku jak opisany można nie zauważyć że coś się stało. Rowerzysta był
    przezroczysty. Nie było go. Ale była droga, były znaki. Jazdą zarządzała
    podświadomość. Jeśli ten ktoś korzystał z tej drogi często to podświadomość kierowała
    według ostatniego zapamiętanego wzorca. Na nim rowerzysty nie było.

  • 228. Data: 2013-05-10 08:06:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-09 11:43, live_evil pisze:
    > Nudny jesteś.

    Ty z kolei musisz być jakimś idiotą, skoro spodziewając się reakcji
    nadal odpisujesz na to samo.

  • 229. Data: 2013-05-10 08:34:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Ty z kolei musisz być jakimś idiotą, skoro spodziewając się reakcji nadal
    > odpisujesz na to samo.

    Takie rzeczy to tylko na pms.

  • 230. Data: 2013-05-10 10:15:35
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.

    raczej by już nie uciekł... tak szybko.