  • 231. Data: 2013-05-10 11:28:33
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 10:15:35 +0200 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > raczej by już nie uciekł... tak szybko.

    no jak nie. Zobacz jak szybko trollik zaniemówił i zniknął? Może trzeba
    poszukać pod 40 tonami? :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2013-05-10 11:42:12
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 10.05.2013 08:06, DoQ wrote:

    > Ty z kolei musisz być jakimś idiotą, skoro spodziewając się reakcji
    > nadal odpisujesz na to samo.

    Ciągle żywię nadzieję, że się wysili i napisze coś nowego ;-)

    --
    live_evil

  • 233. Data: 2013-05-10 11:59:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 May 2013 17:58:08 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak gówno nie potrafi pływać to mówi że woda za rzadka. Jak przymuł
    > bagienny nie ma nic do powiedzenia to pisze o cytowaniu, odpowiadaniu,
    > kodowaniu. Bujaj się frajerze.

    i wyszła cała Twoja natura. Coś jeszce równie merytotycznego napiszesz?

  • 234. Data: 2013-05-10 12:22:20
    Od: k...@g...com

    Nic więcej w tym temacie merytorycznie o Tobie nie da się napisać. Trzy zdania i nic
    dodać się nie da.

  • 235. Data: 2013-05-10 12:29:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 03:22:20 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nic więcej w tym temacie merytorycznie o Tobie nie da się napisać. Trzy
    > zdania i nic dodać się nie da.

    a wątek jest o mnie? pogrążasz się coraz bardziej.

  • 236. Data: 2013-05-10 12:55:02
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 maja 2013 12:29:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a wątek jest o mnie? pogrążasz się coraz bardziej.
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak bym się nie pogrążał to i tak zawsze będę stał na Twoich ramionach.

  • 237. Data: 2013-05-10 13:11:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 May 2013 03:55:02 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak bym się nie pogrążał to i tak zawsze będę stał na Twoich ramionach.

    jak przedszkolak

  • 238. Data: 2013-05-11 19:41:03
    Temat: Re: Rowerzysta spowodowa? wypadek, kierowc? ?cigaj?...
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości
    > Skup się lepiej na konfiguracji swojego klienta news.

    U mnie działa!?

    pozdr
    lublex

  • 239. Data: 2013-05-15 22:04:10
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym wyraźnie widać, że rowerzysta spogląda w lewo, zaś kierowca
    > blaszaka tuż przed potrąceniem przyspiesza.

    Prawdopodobnie kierowca jedzie zbyt szybko.
    Widać to po przejeżdzających wcześniej samochodach.
    Rowerzysta przejeżdża na tyle pewnie i wolno, że kierowca powinien był
    zareagować.
    Ponadto cała ta sprawa zakończyła się śmiercią rowerzysty i ucieczką
    oraz nieudzieleniem pomocy przez kierowcę. Kto wie czy nawet nie był
    pijany.

    Tak więc kolejny raz autorowi wątku nie udało się trollowanie, bo
    kierowcy za ucieczkę z miejsca wypadku i nieudzielenie pomocy
    poszkodowanemu grozi wyrok, nawet jeżeli nie jest sprawcą wypadku.

  • 240. Data: 2013-05-15 22:10:28
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Rozmawiamy tu po polsku, a nie po pordowemu.

    Ty to piszesz po polskiemu, a nie po polsku.
    Jeżeli ktoś nie zna i nie rozróżnia podstawowych pojęć określających
    manewry omijania, wymijania, wyprzedzania i jeszcze do tego się wykłóca
    o jakieś pordy to świadczy to tylko o tym, że kompletnie nie zna Prawa o
    Ruchu Drogowym i nie ma Prawa Jazdy, a tym samym nie powinien nawet
    zabierać głosu w sprawach ruchu drogowego.