  • 191. Data: 2013-05-08 12:43:41
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 01:01, t? pisze:

    > Naprawdę nie potrafisz pojąć, że przy wielu (pewnie większości) chorób
    > wzroku wcale nie widać jakichś czarnych pól tylko obraz jest pozornie
    > pełny, ale miejscami fałszywy?

    I z czymś takim można jeździć samochodem? Czy można też latać na F16?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 192. Data: 2013-05-08 12:45:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 00:47, t? pisze:

    > O niektórych chorobach oczu ludzie często nie wiedzą, aż staną się bardzo
    > zaawansowane, a nie wiedząc o czymś trudno brać to pod uwagę. Jeśli
    > kierowca będzie wiedział, kiedy wzrok może go zawieść i będzie miał
    > odpowiednio dobrane okulary to może sobie spokojnie radzić za kółkiem.
    > Zakładając, ze ten gość faktycznie jest chory -- gdyby wiedział, ze może
    > nie dostrzec obiektów w cieniu, to by zwolnił. Być może zdarzyło mu się
    > to pierwszy raz.

    No kombinuj, kombinuj.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 193. Data: 2013-05-08 12:45:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 01:55, t? pisze:

    > Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 194. Data: 2013-05-08 13:15:25
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    t? Wrote in message:

    > Nie, ale wydaje mi się dalece bardziej prawdopodobne, że ma problem ze
    > wzrokiem (na co wskazują okoliczności) niż to, że postanowił celowo zdjąć
    > przypadkowego rowerzystę.

    Wycelował w niego idealnie zmieniając w ostatniej chwili tor jazdy
    i dodając gazu. To nie jest problem wzroku, tylko zrytego,
    psychopatycznego dekla raczej. I/lub jazdy pod wpływem.
    Późniejsza ucieczka tylko to potwierdza.
    A rowerzysta w tym
    przypadku akurat nieszczegolnie zawinił. Na autostradę się
    przecież jak leming nie wpierdolił, bez przesady.

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 195. Data: 2013-05-08 13:31:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 12:45, Mario pisze:

    > Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

    Najwyraźniej coś pogubił, albo generator się zepsuł - nie
    widziałem jeszcze tekstu o wężu ogrodowym :)

  • 196. Data: 2013-05-08 13:32:32
    Od: tá´Ź

    Ghost wrote:

    > Od dawna jestes powszechnie uznawany za idiote.

    A Ty za idiotę.

    > Trollowac tez trzeba
    > umiec.

    Jestem w tym mistrzem. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 197. Data: 2013-05-08 13:36:47
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > Lol, umiesz coś sam wymyślić, czy tylko ctrl+c, ctrl+v?. Który tekst
    > teraz wkleisz? "ostrzegam..." czy "nie oceniaj..."? :P

    Prawda w oczy kole?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 198. Data: 2013-05-08 13:37:20
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > Arnold mimo wszystko coś potrafił.

    I to Was różni. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 199. Data: 2013-05-08 13:41:57
    Od: tá´Ź

    hiki o! wrote:

    > Czyli nie tylko ja to widzialem?
    >
    > Ufff...
    >
    > Slepy kierowca nie powinien miec prawka. Ten byl slepy. Niw widzial co
    > sie dzieje na drodze.

    Do jakiego skrętu, Was obu powaliło?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 200. Data: 2013-05-08 13:57:36
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 08.05.2013 13:36, t? wrote:

    > Prawda w oczy kole?

    Która prawda? Ta, że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-)
    Który tekst teraz wylosujesz i wkleisz?

    --
    live_evil