  • 71. Data: 2010-01-07 14:36:18
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " tom.krakus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hi4njn$bg7$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytam tę grupę już jakiś czas. Co jakiś czas trafiam na twoje wypociny

    NTG
    PLONK

  • 72. Data: 2010-01-07 15:12:08
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Dokładnie.

    Bardzo niedokładnie. Na tej grupie mozna dyskutować o przepisach ruchu
    drogowego, a tu sprawa dotyczy przecięcia się dróg roweru i samochodu
    i regulujących to przepisów (polskich i międzynarodowych).

    "pl.misc.samochody Samochod *nie tylko* zza kolka.
    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER
    Grupa do wymiany uwag i informacji na temat:
    - przepisow ruchu drogowego
    - [...]"

    Natomiast pisanie, że na grupie zgodne z tematyką są tylko *poglądy*
    pro-samochodowe trąci albo nierozgarnięciem, albo trollingiem.
    Tematyka <> poglądy :-))

    Krystian

  • 73. Data: 2010-01-07 16:14:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@s...etan.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "pl.misc.samochody Samochod *nie tylko* zza kolka.
    > TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER
    > Grupa do wymiany uwag i informacji na temat:
    > - przepisow ruchu drogowego

    :)
    Cavallino, wiesz co musisz zrobic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 74. Data: 2010-01-07 16:35:24
    Od: " tom.krakus" <t...@g...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > :)
    > Cavallino, wiesz co musisz zrobic?

    zPLONKować samego siebie.

  • 75. Data: 2010-01-07 17:04:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:07012010.7F687BD5@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail z...@s...etan.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > :)
    > Cavallino, wiesz co musisz zrobic?

    Nie.
    Dalej nie widzę związku nachalnym wciskaniem pedalarskiego myślenia.

  • 76. Data: 2010-01-07 17:29:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie.
    > Dalej nie widzę związku nachalnym wciskaniem pedalarskiego myślenia.

    nie ma sprawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 77. Data: 2010-01-07 18:38:28
    Od: "Bolo" <b...@g...pl>

    Ciekawa dyskusja na temat tej nowelizacji KD rozwinęła się na pl.rec.rowery:

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_t
    hread/thread/5ae5affa8cd0f3c6#

  • 78. Data: 2010-01-07 18:44:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bolo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawa dyskusja na temat tej nowelizacji KD rozwinęła się na
    > pl.rec.rowery:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_t
    hread/thread/5ae5affa8cd0f3c6#

    I to jest prawidłowe podejście - dać linka do miejsca właściwego dla takich
    dyskusji zamiast zaśmiecania niniejszej grupy.
    Polecam takie rozwiązanie.

  • 79. Data: 2010-01-07 19:23:04
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 7 Sty, 18:44, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I to jest prawidłowe podejście - dać linka do miejsca właściwego dla takich
    > dyskusji zamiast zaśmiecania niniejszej grupy.

    Grubo się mylisz - idąc Twoim tokiem myślenia właściwą grupą jest co
    najwyżej pl.sci.prawo, a najlepiej pl.soc.PoRD. Grupa pl.rec.rowery
    nie nadaje się do tego celu, bo dyskusja dotyczy samochodów :P

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 80. Data: 2010-01-07 21:28:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rowerex" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Grubo się mylisz - idąc Twoim tokiem myślenia właściwą grupą jest co
    >najwyżej pl.sci.prawo, a najlepiej pl.soc.PoRD.

    Może i tak, lepsze jest wrogiem dobrego.