  • 81. Data: 2010-01-08 13:18:39
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Użytkownik "Rowerex" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    thread/thread/5ae5...

    > Może i tak, lepsze jest wrogiem dobrego.

    Znów się mylisz. Idąc Twoim tokiem myslenia grupa pl.soc.prawo
    też nie nadaje się do tego celu, bo dyskusja dotyczy samochodów
    i rowerów.

    ;-)

    Krystian

  • 82. Data: 2010-01-10 23:02:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Autor to idiota, więc nie ma o czym gadać.

    Sam jesteś idiotą. Jakbyś użył drugiej szarej komórki to byś zrozumiał,
    że te zmiany jak najbardziej dotyczą kierowców samochodów.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 83. Data: 2010-01-11 00:24:48
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Sam jesteś idiotą. Jakbyś użył drugiej szarej komórki to byś zrozumiał,
    > że te zmiany jak najbardziej dotyczą kierowców samochodów.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Jako rowerzysta i kierowca uważam, że przepis pozwalający wyprzedzić wolno
    jadący samochód jego prawą stroną to kretynizm. Tylko idiota bez wyobraźni
    decyduje sie na wyprzedzanie prawą stroną. Zamiast wprowadzać takie cuda,
    lepiej chyba sensowniej projektować ścieżki rowerowe i karać niektórych
    rowerzystów za debilizm. Nagminnie widzę, jak rowerzyści lekcewarzą czerwone
    swiatła. Szlag mnie trafia, bo jestem byłym sportowcem, na rowerze robię
    rocznie prawie 15 000 km drugie tyle autem i potrafię obiektywnie na to
    popatrzeć

  • 84. Data: 2010-01-11 01:29:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jestem byłym sportowcem, na rowerze robię rocznie prawie 15 000 km
    > drugie tyle autem i potrafię obiektywnie na to popatrzeć

    wracajac do pierwszego posta - jestem ciekaw czy rzeczywiscie chodzi o
    wyprzedzanie wolno jadących, czy stojących w korkach i jak zdefiniuje się
    to "wolno".
    Ale oczywiscie mnie wyprzedzanie przez rowerzystów nie przeszkadza
    (przepraszam za NTG :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 85. Data: 2010-01-11 09:34:51
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

> [...]
    > to "wolno".
    > Ale oczywiscie mnie wyprzedzanie przez rowerzystów nie przeszkadza

    No właśnie, dla mnie wolno jadący samochód to 30 kmh i bez problemu
    wyprzedzę go rowerem, dla większości rowerzystów 30 kmh to predkość swiatła.
    Wiesz, Tobie nie przeszkadza jak pewnie większości kierowców, ale jak taki
    rowerzysta wyprzedzający prawą strona trafi na równie durna babę to tragedia
    gotowa. Po prostu nie zobaczy go w prawym lusterku