    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Date: Thu, 7 Jan 2010 12:32:05 +0100
    <hi1ob5$ph0$1@news.onet.pl> <hi1u9j$2fs$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hi1ut9$fov$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hi26kc$98i$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hi27sk$de9$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hi2pld$2b8$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hi350t$328$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hi4bqd$fuu$1@news.onet.pl> <0...@b...poznan.pl>

    wiadomości news:

    > nie wiem, jak siebie zakwalifikowac :)
    > Rowerem zrobiłem w poprzednim roku pewnie z 500km, samochodem ze
    > 100.000...

    I jak widać niewiele to zmieniło.
    Chodzi o sposób myślenia a nie przebieg.

    > a to nie wiedziałem, od zawsze mam nawyk wyszukiwania rowerzystów
    > wzrokiem,
    > zwłaszcza na przejazdach.

    Ja tak samo.
    Ale teraz może będę bardziej swoje prawa egzekwował.
    Oczywiście nie rozjeżdżaniem, ale np. klaksonem.

    > masz racje, to pewnie wiek.
    > Wiadomo przeciez, ze rowerem poruszaja sie

    Nie chodzi o to kto się porusza, tylko kto walczy z samochodami w necie.

    > Znaczy zgadzasz sie, zeby pociag wjechał ci na droge, w momencie kiedy
    > masz
    > otwarte szlabany (czytaj: zielone swiatło)?

    Jeśli on też ma zielone światło, to pretensje co najwyżej do dróżnika.

    > Dobra, nie odpowiadaj, bo znowu stworzymy jakis mega watek - tradycyjnie
    > kazdy z nas ma swoje stanowisko i juz.

    Moje jest chociaż zgodne z tematyką grupy.