  • Data: 2010-01-07 13:55:50
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hi4bhg$f0j$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze - nie ma takich, że trzeba szukać za sobą, po drugie - powtarzam
    > że przepisy muszą być uniwersalne.
    > To że na jednym skrzyżowaniu coś jest tak, a nie inaczej zorganizowane, nie
    > decyduje że na WSZYSTKICH musi być tak samo.
    Przecież takich skrzyżowań jest całe mnóstwo. Droga rowerowa poprowadzona wzdłuż
    jezdni, na skrzyżowaniu samochody maja zielone światło i rowery też w tym samym
    czasie mają zielone. W takim przypadku rower ma bezwzględne pierwszeństwo, a nie
    dopiero po wjeździe na przejazd.

    Uniwersalność powinna według mnie polegać na tym aby, po pierwsze podobne zasady
    obowiązywały niezależnie czy pierwszeństwo wyznaczone jest sygnalizacją świetlną
    czy znakami, a po drugie podobne zasady obowiązywały we wszystkich krajach UE.

    > Ale to co robisz to jest czyste trollowanie.
    > Idź na grupę o religii propagować satanizm.

    Dyskutuję na temat propozycji zmian w PoRD przytoczonych przez autora tego
    wątku. Proponowane zmiany dotyczą również ruchu samochodowego. Więc dyskusja jak
    najbardziej jest zgodna z tą grupą.

    Pozdrawiam
    Wojtek