    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Date: Wed, 6 Jan 2010 16:03:53 +0100

    Użytkownik "Wojtekk" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > A może właśnie powinny.

    Jasne.
    I słońce powinno świecić w nocy na drogi dla rowerzystów, żeby nie musieli
    światełek wozić.....

    > Na przykład jest pełno torowisk tramwajowych w ten sposób zlokalizowanych
    > i kierowcy potrafią się upewnić, że nic nie jedzie przed skrętem w prawo.

    Tramwaj jest trochę większy niż rower, nie sądzisz?

    > Jak zmieniasz pas z lewego na prawy to też się zatrzymujesz, bo lusterka
    > nie pomagają, a głowa przyrosła do zagłówka?

    No właśnie jak zmieniam pas to lusterka pomagają, od tego są (ścieżka nie
    zawsze jest równie blisko jezdni jak jeden pas drugiego).
    Ale już wyjazd z podporządkowanej z lewej dobijającej pod małym kątem to już
    niezła gimnastyka.

    > W zdecydowanej większości samochody poruszają się dużo szybciej od
    > rowerów.

    O to chodzi i właśnie dlatego trudniej im wyhamować.
    Łatwiej rowerzyście - niech więc staje, zwłaszcza że robi to dla swojego
    bezpieczeństwa.
    Samochody też muszą ustępować tramwajom czy pociągom.

    > Zasady rozumiem. Co nie znaczy, że mi się podobają.

    NTG

    > Jak jadę samochodem, to kocham mieć luz na drodze.

    Nie o to chodzi, masz iść ze swoimi pozasamochodowymi problemami na
    właściwą grupę, zamiast tutaj trollować.
    PLONK WARNING