  • 71. Data: 2012-07-13 19:32:21
    Temat: Re: Rowerzysci
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 13 Lip, 12:09, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
    > "Fabian" <f...@g...pl> wrote in message

    > Jezdzenie samochodem po jezdni jest niebezpieczne - tyle wypadkow jest. Moge
    > w takim razie jezdzic chodnikami?

    Nie tylko możesz, ale musisz, chyba że masz pojazd skaczący na kilka
    metrów w górę. Każde przejście dla pieszych jest częścią chodnika,
    bowiem po przejściu chodzą piesi, tak samo jak chodzą po chodniku.
    Więc przejeżdżając przez przejście, przejeżdżasz de facto przez
    chodnik.

    Raz jeszcze przypomnę, że im więcej DDR tym więcej przejazdów
    rowerowych. Im więcej przejazdów tym więcej rowerzystów jadących
    jezdnią wszerz, a nie wzdłuż.

    Jeśli razi Cię para rowerzystów jadąca obok siebie wzdłuż jezdni, to
    ta sama para rowerzystów jadąca jeden za drugim po przejeździe wszerz
    jezdni powinna Cię już nieźle wq..iać. W wielu wypadkach istnienie DDR
    wymusza kilkukrotne przekraczanie jezdni wszerz, zamiast normalnej
    jazdy jezdnią na wprost, która to jazda jezdnią nikomu w niczym nie
    przeszkadza i nie zagraża.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 72. Data: 2012-07-13 19:34:42
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 08:50, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail k...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > chyba nie wiesz z kim rozmawiasz...
    > Przypomina, że Cavallino bardziej ceni lakier na swoim samochodzie, niż
    > życie rowerzysty.

    Dość częste u ludzi, którzy całe życie robią na jakąś padlinę, byle
    nówka z salonu. Pamiętasz co było z lanosami w kredycie na 7 lat i
    obrotomierzem za dopłatą?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 73. Data: 2012-07-13 19:46:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    >Dość częste u ludzi, którzy całe życie robią na jakąś padlinę, byle
    >nówka z salonu. Pamiętasz co było z lanosami w kredycie na 7 lat i
    >obrotomierzem za dopłatą?

    A co mialo byc ? W miare normalne auto, wsrod niemieckic tez bylo
    znane okreslenie "golas".

    J.

  • 74. Data: 2012-07-13 20:00:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 18:46, J.F wrote:

    > A co mialo byc ? W miare normalne auto, wsrod niemieckic tez bylo znane
    > okreslenie "golas".

    Chodzi mi raczej o wpieprzanie chleba z masłem i tydzień żałoby nad
    każdą ryską, bo pół życia trzeba golasa spłacać. No ale ważne, że nówka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 75. Data: 2012-07-13 20:13:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Hello Liwiusz,
    >
    > Friday, July 13, 2012, 9:40:02 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na pustej drodze. Zezwolenie jest warunkowe.

    Fakt, że kogoś trzeba wyprzedzić, nie oznacza, że jego jazda komuś
    utrudnia (w myśl tego przepisu) jazdę.

    > Bzdura.

    A swoje głębokie przemyślenia opierasz na...

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2012-07-13 20:25:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 13/07/2012 18:46, J.F wrote:

    >Chodzi mi raczej o wpieprzanie chleba z masłem i tydzień żałoby nad
    >każdą ryską, bo pół życia trzeba golasa spłacać. No ale ważne, że
    >nówka.

    Po pierwsze - to ze kredyt byl na 7 lat niekoniecznie oznacza ze
    nabywce na krotszy nie stac.
    Zreszta ... 7 lat to chyba ktorys z "autosystemow", a to calkiem inna
    bajka. I to tez dla "bogatych"

    Po drugie - w owym czasie ten lanos byl warty tyle co kilkuletni
    uzywany z zachodu. I wcale niekoniecznie wiekszy czy swietnie
    wyposazony. Wiec wybor byl trudny ... ale kto kupil lanosa ten sie
    raczej nie rozczarowal, chyba ze mu zalezalo na oszczednosci, albo
    okazal sie wrazliwy na upaly.
    (co do nubiry juz nie bylbym taki pewny :-))

    Po trzecie - kupic jeszcze starsze auto z zachodu, na ktore czlowieka
    stac .. sie nie oplacalo. Jak nie zaporowe cla, to inne blokujace
    przepisy.

    Potem je zreszta zelzyli i lanosy spadly w cenie straszliwie, to juz i
    ciezko bylo nad ryskami plakac, potem znow utrudnili i lanosy poszly w
    gore, a potem Daewoo zbankrutowalo, a my weszlismy do Unii i zapory
    sie skonczyly.

    A ze Cavallino wyzej ceni wlasny lakier na aucie z ktorego jest
    zadowolny niz zycie rowerzystow, z ktorych jest bardzo niezadowoly, bo
    mu tylko przeszkadzaja, to calkiem normalne i zdrowe uczucie :-)

    J.

  • 77. Data: 2012-07-13 20:29:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Fakt, że kogoś trzeba wyprzedzić, nie oznacza, że jego jazda komuś
    >utrudnia (w myśl tego przepisu) jazdę.

    Fakt ze trzeba zwolnic, bo nie ma wystarczajacej okazji do
    wyprzedzenia jest utrudnieniem, niezaleznie od tego komu przepisy
    racje przyznaja.

    A jakos chyba straciles sens tego przepisu - rowerzysci moga jechac
    obok siebie, jesli nie ma nikogo kto by ich chcial wyprzedzic.

    J.

  • 78. Data: 2012-07-13 20:34:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 20:29:47 +0200, J.F napisał(a):

    > Fakt ze trzeba zwolnic, bo nie ma wystarczajacej okazji do
    > wyprzedzenia jest utrudnieniem, niezaleznie od tego komu przepisy
    > racje przyznaja.

    Znaczy wlepiałbyś mandat dowolnemu zestawowi C+E jadącemu drogą
    jednojezdniową jednopasmową w obszarze niezabudowanym?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 79. Data: 2012-07-13 20:37:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jtnrcg$597$2@inews.gazeta.pl>,
    dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > O dokładnie tak jak piszesz! Klaksonu można używać o ile to zagrożenie się
    > pojawia, a to niestety jest wcale rzadkie.

    [ciach bezdety ponizej]
    Kol. dominik jest chyba trollem z grupy samochodowej, i przykladem na
    to, ze prawo jazdy dostaja osobnicy z, jak to okresla Borat,
    retardation, a nawet very big retardation.
    :-(
    Jesli to byl zart to dla mnie malo smieszny.
    --
    TA

  • 80. Data: 2012-07-13 20:45:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości

    >Znaczy wlepiałbyś mandat dowolnemu zestawowi C+E jadącemu drogą
    >jednojezdniową jednopasmową w obszarze niezabudowanym?

    Nie - ale przeszkadza, i to jest fakt.
    Wiec postulowalbym tam budowe autostrady :-)

    Albo wprowadzic przepis ze jak za pojazdem jedzie inny w bezposredniej
    bliskosci od ponad 5 km, to ten pierwszy ma obowiazek zjechac na
    najblizszy parking i przepuscic wszystkie pojazdy za nim :-P

    J.