    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerzyści
    Date: Fri, 13 Jul 2012 20:25:20 +0200

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 13/07/2012 18:46, J.F wrote:

    >Chodzi mi raczej o wpieprzanie chleba z masłem i tydzień żałoby nad
    >każdą ryską, bo pół życia trzeba golasa spłacać. No ale ważne, że
    >nówka.

    Po pierwsze - to ze kredyt byl na 7 lat niekoniecznie oznacza ze
    nabywce na krotszy nie stac.
    Zreszta ... 7 lat to chyba ktorys z "autosystemow", a to calkiem inna
    bajka. I to tez dla "bogatych"

    Po drugie - w owym czasie ten lanos byl warty tyle co kilkuletni
    uzywany z zachodu. I wcale niekoniecznie wiekszy czy swietnie
    wyposazony. Wiec wybor byl trudny ... ale kto kupil lanosa ten sie
    raczej nie rozczarowal, chyba ze mu zalezalo na oszczednosci, albo
    okazal sie wrazliwy na upaly.
    (co do nubiry juz nie bylbym taki pewny :-))

    Po trzecie - kupic jeszcze starsze auto z zachodu, na ktore czlowieka
    stac .. sie nie oplacalo. Jak nie zaporowe cla, to inne blokujace
    przepisy.

    Potem je zreszta zelzyli i lanosy spadly w cenie straszliwie, to juz i
    ciezko bylo nad ryskami plakac, potem znow utrudnili i lanosy poszly w
    gore, a potem Daewoo zbankrutowalo, a my weszlismy do Unii i zapory
    sie skonczyly.

    A ze Cavallino wyzej ceni wlasny lakier na aucie z ktorego jest
    zadowolny niz zycie rowerzystow, z ktorych jest bardzo niezadowoly, bo
    mu tylko przeszkadzaja, to calkiem normalne i zdrowe uczucie :-)

    J.