  • Data: 2012-07-14 21:30:24
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-14, to <t...@i...pl> wrote:
    > Ilu kierowców było "uczonych" i "egzaminowanych" z obecnych przepisów
    > dotyczących rowerzystów? Promil?

    Oczywiście więcej (wystarczy pomyśleć... ech...).
    Grube przybliżenie jest takie. Przepis ma trochę ponad rok. Zakładając,
    że polscy kierowcy zdawali ostatni egzamin w ciągu ostatnich 50 lat ze
    stałą częstotliwością, dostajesz 2%.
    Podejrzewam, że to jest wartość bliska prawdzie, a całą pewnością nie
    mówimy o promilu...

    Jednak nadal niewiele. Tylko co z tego?
    Obowiązuje Cię prawo aktualne, a nie to sprzed 30, 10 czy nawet 1 roku.

    Nie mniej nie wiem jaki to ma związek z cytowanym fragmentem mojej
    wypowiedzi. Kierowcy mają problem z pierwszeństwem w ogóle. Nawet z
    ustępowaniem pierwszeństwa pojazdowi z nadjeżdżającemu z prawej,
    a to akurat wszyscy mieli na kursie.

    pozdrawiam,
    PK