  • Data: 2012-07-13 11:13:04
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: Fabian <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.07.2012 02:50, dominik wrote:

    > O dokładnie tak jak piszesz! Klaksonu można używać o ile to zagrożenie się
    > pojawia, a to niestety jest wcale rzadkie.
    >
    > Ile razy jadę i widzę rowerzystę poruszającego się jezdnią mimo ścieżki
    > kilka metrów obok to trąbię w trosce o jego bezpieczeństwo, bo o ile ja go

    1. Jeżdżenie "ścieżkami" jest bardziej niebezpieczne niż jezdnią.
    2. Często na mnie trąbią i pokazują, że mam zjechać z jedni w miejscach
    gdzie jest tylko chodnik, ciekawe czy Ty też.
    3. Jak ktoś trąbi to się "przestraszam", bo myślę, że jakiegoś
    zagrożenia nie dostrzegłem, a jednak zdaję sobie sprawę, że poruszam się
    jezdnią i przypominać mi o tym nie trzeba.
    4. Użycie klaksonu nie spowoduje na pewno zjechanie z jezdni, może
    powodować chęć rzucenia czymś w używającego lub innego okazania niechęci
    i przyczynić się do obniżenia bezpieczeństwa uczestników ruchu.

    Fabian.