  • Data: 2012-07-09 12:55:40
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-09 12:33, Jan Srzednicki pisze:
    > Problem z dziwnymi akcjami samochodów jest taki, że jeżeli się już
    > zdarza, to zwykle jest mocno niebezpieczna. Ja również, w miarę
    > jeżdżenia, obserwowałem stopniową poprawę - ale jeden kretyn potrafi
    > skutecznie zepsuć "odczuwaną statystykę".

    Problemem 'to' jest fakt, że wyciąga wnioski na podstawie zbyt małej
    próby. Bo to nie jest tak, że jakaś istotna część kierowców jeździ źle.

    Ale wystarczy, aby źle jeździł jeden na sto, czy jeden na tysiąc, aby
    było to niebezpieczne.

    Z tego względu rozumiem osoby, które rowerem boją się jeździć po jezdni,
    śmiesznym jest argument, że większość kierowców jeździ poprawnie,
    właśnie chodzi o te jednostki, które raz dziennie, czy raz na kilka dni
    będą próbowały rowerzyste rozjechać przy wyprzedzaniu "na gazetę". I
    dopóki będzie to choćby ten 1/1000, to i tak będzie to za dużo.

    --
    Liwiusz