  • Data: 2017-10-06 08:34:42
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2017 o 08:12, p...@g...com pisze:

    > karta rowerowa gwarantuje minimum programowe do poruszania sie po drogach,

    No ale ten właśnie to minimum miał. Na "karcie" mówią, że zielone daje
    pierwszeństwo a skręcający w lewo mają go ustąpić i właśnie tą wiedzę
    próbował zastosować w praktyce.

    > tu oprocz wspomnianej juz proby samobojczej mozemy miec pacjenta ktory po prostu
    nie ogarnia przepisow i bedzie tak jezdzil dopoki ktos go nie wysle na cmentarz

    Przepisy to akurat z grubsza ogarniał. Rozsądku mu zabrakło.

    Dla wszystkich co myślą, że kara rowerowa coś zmieni proponuję obejrzeć
    sobie polskie drogi czy inny stopcham - zdecydowana większość
    przedstawionych tam bochaterów (nie poprawiać) ma prawo jazdy. I w
    każdym odcinku można obejrzeć kilka ujęć pod tytułem "jestem w prawie to
    pierdolnę".

    Dodatkowo jak już dochodzi do "W" z udziałem rowerzysty to w większości
    wypadków sprawcą jest ten "profesjonalny, certyfikowany kierownik z
    urzędowym papierem" a nie rowerant bez karty. Co znaczy tyle, że całe to
    prawko jest chuja warte, skoro lepiej wypadają amatorzy bez żadnego papieru.

    Shrek