  • Data: 2017-10-05 11:11:24
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 października 2017 22:57:27 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Zmniejszyło by się o jeden przecinanie kierunków ruchu.

    Nie bardzo.
    Zauważ że rowerzysci jadą przez rondo po stronie zewnętrznej, czasem wręcz po
    dodatkowym okręgu (ronda w holandii). W efekcie na rondzie z czterema wjazdami aby
    skręcić w lewo trzeba doświadczyć dwu sytuacji kolizyjnych. I to przy założeniu że po
    skręcie w lewo ścieżka rowerowa jest po prawej. Tam gdzie kolizja jest i tak
    pozostanie, tyle że zakamuflowana.

    > Co z definicji likwiduje skrzyzowanie kolizyjne i zastepuje je
    > bezkolizyjnym.

    tu sie w 100% zgadza.

    Mimo ze Akram trolluje to troche w swojej ironii ma racje. Czemu? Ano temu bo ja jak
    moge to wybieram drogi gdzie po prostu nie ma skrzyżowań czy ruchu.
    Jak moge to jade rowerem przez park, las, osiedle gdzie po prostu nikt samochodem nie
    jedzie.

    I to tak naprawde jest rozwiązanie, choć trudne do zaimplementowania od razu i
    wszędzie...